ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, October 19, 2014

Bila mama buat pan kek :)

 Nasibla anak-anak dapat mak yang tak reti buat kek.. So nak buat anak2 nampak mak dia macam teror buat kek..mohla kita guna tepung instant hihi .. anak2 bukan heran pun mak guna apa janji JADIKKK

 memang ikut arahan betul2 belakang pek tepung tue.. 
siap beli mug nak ukur dalam ML haha.. sian mama diorang nie

 kacau2 ye.. sampai hilang tepung2 tue

 nak kacau nie pun berebut2 sampai tumpah atas lantai..
 haii tensen betul..kalau buat kek hebat2.. tak taulah jadi apa dapur kecik nie

 tak caya cuba tengok keadaan khairy demok nak lepaskan diri dari Amana..
kalau khairy dapat bancuhan pankek tue memang SELAMAT!!

 kat pek tue ada cakap kalau kuar buih2 macam nie boleh terbalikkan..

 kali pertama dah macam roti canai kan?

 kali kedua ok sikit

 
 yummy.. haha..yummylah sangat..

 tak percaya ke yummy? cer tengok ekspresi Amana
 
ini memang penyokong kuat mama.. korang tak payahla tanya sedap ke tak ye.. 
kiri kanan pegang pankek mama kan?
sampai semua orang tak berani dah nak makan pankek mama sebab khairy dah penyekkan 
semua mama masak  sedap kan khairyyyyyy?


4 comments:

Mama Zharfan said...

heheheh cute jer ekspresi khairy ;)

Fyda Adim said...

khairy dah besar!

kinna said...

yaAllah khairy!! haha..mmg muka supporter sangat! ila, senang je buat pankek ni. tepung 1 cawan, susu segar sekotak (atau kurang), esen vanila sikit, garam secubit, gula sesudu dan telur sebiji..kacau2 sampai bancuhan rata dan agak (tak lembik dan tak keras sangat).. saya mmg buat sokmo sbb itulah febret budak2 ni..

Fadzilah Asmuin said...

cute je khairy mkn. comot pun tetap comel..hehehe..