ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, October 23, 2014

Legoland: Tobat Tak Nak Main Dah!!



ENTRY LEGOLAND


 Korang nampak tak permainan belakang tue. Saya dengan Amana wahhhhh yakin giler terus naik dengan senyum2 gembira. Tapi bila naik kitaorg dah nak nangis.. Amana siap jerit "MAMA AMANA NAK MATIIIIII" yang mak amana lagi buruk perangai "MENYESAL NAIKKKK!! TAK NAK NAIK DAH. AMANAAAAAAA!!! " serius memang menyesal naik.. lepas tue kalau korang ronda lagi dalam Legoland ada lagi macam benda kat belakang nie tapi nampak gaya macam lagi havoc.. Takpelah yang belakang nie pun dah buat saya& Amana macam nak tercabut jantung.. Bila nampak je mainan yang ala2 macam nie kitaorang lari laju2 jauhkan diri.. hadoii dasar penakut..

Mungkin permainan nie je yang layak untuk kita Amana.. Tak takut just pusing2 je haha.. Saya pun main jugak kiki.. Arief sepatutnya tak boleh main tapi tengokla mana ada orang so adik tue sporting bagi Arief  masuk...



 Amana risau peristiwa  "NAK MATI" berulang lagi.. muka cuak je haha

Gembira sangat Arief.. Tapi dia sakit hati sebab dapat main kejap2 je.. Yela tiket nie nak pusing satu Legoland dalam sehari.. tak ke rushing gile? Ini pun nasib tak ramai orang.. memang tau tak ramai orang haha.. dah pegi masa time sekolah kiki

 Mainan apalah yang layak untukku? Memandang di sebalik tembok besi saja ke?

 Baik blah! Mencik!
Alolo dengan pampes gemok tue nak wat merajuk! haha

 Diorang seronok main benda nie..saya & Khairy pandang je..
 I tak habis trauma main roller coster mengong tue..GRRR

 Malas nak main nanti baju basah.. Alasannnnnnn

 Bosanlah.. saya nak terjun dalam kolam nielah

 Mama, apa yang Khairy boleh main nie? Alolo muka sedih je. Budak nie kalau pegi casting nie bagus.. Berlakon memang teror.. Purak-purak nangis.. purak-purak sedih..muka senyum & angkat kening paling mama suka tau
 
Kenapa mama letak Khairy atas meja? Kahiry nak mainlaaaaa.. Mencila mama nie

Cuba korang tengok banyak meja kosongkan? Siap boleh pilih2.. Tak boleh bayangkan kalau datang time cuti sekolah. Camana crowdednya.. Haiya.. Camana Khairy mengamok.. camana Amana mengamok... Arief toksah cakapla.. Dan saya memang tak boleh nafas kalau ramai2.. Saya lagi rasa nak pitam.. Sorylah ye cikgu-cikgu saya pontengkan anak2.. Bukan selalu.. Lagipun saya nak semua anak2 gembira.. Kalau datang masa cuti sekolah saya mesti susah hati dengan keadaan Khairy plus susah hati dengan Arief yang asik memberontak kena beratur lama2.. Saya dah rasa kat Kidzania.. Camana frustnye Arief tak dapat main... Ok entry lepas nie entry main air pulak.. HOREYYYY


3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

Beranilah mama & amana, Kak mieja memang penakut....prg usspon Tak berani nak naik bendaalah tu.....

Merlyn said...

first time naik lego technips, masa dia jatuh mengejut tu boleh bikin jantung kita jatuh. dha banyak kali naik, dah hafal kat part mana, Insya-Allah ok. org kata naik dengan tak ada perasaan

Mama Zharfan said...

siyes besh kalau pegi time org tak ramai :)