ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, October 27, 2014

Legoland: Last Episod..Tak Larat Dah Nak Wat Entry




ENTRY LEGOLAND


Salam korang, semua nie last episod.. Dah tak larat nak buat dah citer Legoland nie.. Korang tabah jelah tengok episod last yang gambar bersepah-sepah nie ye.. penat masukkan gambar tetiba jadi cacamarba.. Takpe korang tengok pun scroll je kan? haha.. sampai ati korang.. babap tangan tue kang..

yang nie kitaorang tak sempat masuk.. tengok dari luar je.. nantila kalau ada rezeki boleh datang lagi... takdenye nak datang lagi baik pegi tempat lain pulak wakakak..


Arief buat perangai!

unta tue tunggu Khairy kot?

Hai mama...

Kadang gaduh..kadang baik.. pening mak korang.. saya sekarang lepuk je dua-dua.. mana boleh sorang je kena.. bergaduh sama-sama.. so sama-sama kena merasalah..














Amana jerit-jerit "Chima" ..Apa "Chima" tue?



KLCC di Johor


Belon pedang tue dapat kat sorang "joker" dalam nie

Hai sayang mama Khairy..

Tue nak tunjuk mama dia belikan lego cinonet. Mahallah mainan dlaam tue.. dengan masa yg terhad .. legoland dah nak tutup.. kita grap yang paling murah haha

Eh gambar hotel? Nie dah balik hotel.. Nak babom dah nie

Kakak kesayangan Khairy



MAMA NAK SUSU!! NAK SUSU! SUSUUUUUUUUUUUUUUU
Suara Khairy besar.. bingit kalau dia menangis haha


Bersungguh-sungguh siapkan lego.. arief memang tak sabar.. satu benda pun tak jadik.. pulak tue beli lego kecik memangla tak sabar.. saya pun maleh nak buatkan.. tapi Amana berjaya buat 2 lego cinonet tue jadi macam dalam gambar.. patut amik gambarkan?

Okey meh kita kembali ke legoland semua... haha.. dah kata gambar bersepahkan? Sayang sangat Arief tapi sekarang keletah dia memang bikin semua orang panas hati.. suka kacau Khairy.. kacau Amana.. manja mengalahkan Khairy.. kalau nampak je saya naik tangga .. dia pulak bising "mama nak pegi mana tue" dahla saya naik atas pun macam pencuri sebab takut Khairy nampak. punyala terjengket-jengket.. si Arief boleh pulak memekak smapai Khairy nampak.. Kalau Khairy nampak memangla saya tak boleh naik atas untuk mandi /solat..

lena budak tenit nie.. bawakla stroller ye.. patah bahu korang nak dukung kalau anak tido.. rasanya macam nampak ada stroller Legoland.. tapi tak taulah kena sewa ke apa..

masa nie kitaorang dah tukar baju dah..maksud saya gambar nie lepas lencun main air.. dah tukar ke baju lain. eh itu pun nak bagitau.. hihi.. bawak baju secukupnya ye.. takkan korang nak keluar dari water park & jalan satu legoland dengan baju basah dengan alasan "jalan satu legoland boleh keringkan baju" haha.. digelakkan orang je

my girl yang sporting bergambar.. ada masa tak sporting jugak hihi





macam datang tempat berpuaka je.. takde orang :p









naik kuda berpuluh2 kali pusing.. last2 terpaksa cakap "kalau pusing lagi mama tinggalkan" haha






benda nie pun naik berpuluh2 kali pusing.. tolonglah..pening.. sebab saya pun kena joint sekali.. cehhh


saja letak gambar blur sebab muka semua dah penat.. tunggu giliran nak tengok wayang

saya terlelap dalam wayang nie.. kat luar panas gile. dalam nie sejuk ...kaki dah penat berjalan...mana tak ngantuk:)

spek nie semua bawak balik.. tapi Amana baik dia pegi pulangkan haha..

tadi tido tetiba je terjaga.. dia pun khusyuk tengok wayang



lawa sangatla buat muka macam tue Arief!!  okla kengkawan.. ngantukla.. nak tido..habis dah citer Legoland.. ada rezeki kita pegi bercuti tempat lain pulak.. tapi tunggulah next year .. sebab hujung bulan 12 nie ada perjalanan yang panjang untuk kami meninggalkan tanah air.. Insya Allah.. Amin.. Moga dipermudahkan..