ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, August 28, 2014

Habatusauda Minsyam : Ekstrak kacip Fatimah -UTM + Habatusauda. Kombinasi yang baik?

Assalammualaikum
Belum baca enty dah klik blog lain. Tak baik tau.. Baca lah dulu sampai abis sebab nie entry benar dari tahun 2012 tau....kecik ati i ..uools tak baca kalau pasal EKF-UTM/ ETA-UTM .. Ohh kalau pasal Khairy laju aje ye ..baca satu2.. tiap titik..tiap koma pun baca kan? muahaha..TQ sebab amik berat hal Khairy ye kawan2..

Okey meh kita throwback entry saya yang bertarikh 24 Disember 2012 di link  ini Oklah saya amik balik petikan entry tue. Jari semuanya manja2 ye.. Tak nak klik link tue.. Meh baca full entry kat link tue.Saya print screenlah ye..


Dipendekan citer dari entry tue.. Saya sebenarnya makan habatusauda minsyam selepas rakan office nasihatkan untuk membantu kurangkan sakit desicated disc (adik-beradik slip disc) yang saya alami. Tapi bila makan habatusauda masalah PMS saya yang kronik pun berkurangan, period jadi regular dan akhirnya  tetiba termengandung :) Rupa2nya adik saya yang berusaha untk preggy pun disyorkan makan habatusauda minsyam oleh pakar sakit puan beliau.. Alhamdulilah dah ada seorang baby pun.. 

Okey itu story saya ye.. Saya makan habatusauda sebelum makan EKF-UTM. Dan saya masih teruskan makan habatusauda walau dah makan EKF-UTM. EKF-UTM tak dibenarkan consume masa period so masa period saya makanla habatusauda :)  Rupa-rupanya bukan saya seorang je yang amalkan pemakanan EKF-UTM & habatusauda.. Ada dua customer saya juga yang amalkan begitu.. Meh kita korek balik testimoni tue ye..

Boleh baca detail kat lini kat atas nie.. Baca dari gambar tue pun dah paham storykan? So tak yah panjang lebar citer ye.. penat jari i menaip.. Jari i pun manja mcm uools jugak :)


Full detail pun baca kat link atas nie ye..


 PA&MA September 2014 (Ruangan Chit-Chat Mama m/s 65-67)

Disebabkan dua testimoni ini dan sejak keluar muka saya nie dalam PA&MA September 2014 (saya share tentang supplement untuk mengatur kitaran haid iaiatu EKF-UTM&Habatusauda Minsyam) dah ramai yang tanya tentang Habatusauda Minsyam pulak selaian EKF-UTM. Dari jari saya letih menjawab whatsup yang "ila tak jual Habatusauda Minsyam" lebih baikla saya type "ye ila dah jual Habatusauda Minsyam" Betul tak? So inilah supplement terkini di kokoadik.blogspot.com.

 Habatusauda Minsyam Syria Gold
RM36 (60 kapsul)

Nanti kita sambung ek
Khairy melalak

Berminat?
 msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)



 

No comments: