ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 23, 2021

Patma Patisseries - kek batik super sedap

"Mamaaaa, ada orang bagi. Dia kata free"

Saya tengah siram pokok kat belakang. Cepat2 menjerit..

"jangan makannnn! Mama takde ordee apa2!"

Kejadian piza tersilap hantar ke rumah tue betul2 jadi trauma. Arief main amik je bila piza datang rumah. Saya kat opis masa tue. Dahla piza jenis mahal. Sian pulak pembeli sebenar.. Call domino.. Domino cakap dah tersilap hantar rezeki puan dan anak2😅

Tapii bila saya tengok apam balik yg sedap nie.. Di sampingnya ada kek batik  durian  mabeles.. Terus saya tahu siapa yg hantarkan..

Ini pun salah satu bakers yg saya suka. Saya memang suka kek. Tapi sy memang tak pandai buat kek. Dengan patma patssrie  nie 3 jenis kek batik mabeles dia saya dah order.. .. 

1. Kek batik coklat
2. Kek batik biscoff
3. Kek batik durian

Rasa sedap. Rupa cantik. Menarik. Tertarik. 

Yang terbaru diorang buat apam balik mabeles pulak. Kotak dah mcm piza. Rupa dah ala2 piza. Rasa sedap.. Rupa cantik.. 😉

Ada pulak kopi.. Brew sendiri.. Kagum saya yang memang takde kelebihan bab-bab dessert nie..
Membeli jelah kelebihan saya yg diturunkan oleh mak saya kepada saya🤣

Korang yg muda2 follow lah😅 
Ig : patma.patisserie
       Putri patma sari 

Korang yg senior citizen. Follow fb ye🤣
Fb : Patma Sari Ridwan

area kajang bangi Semenyih boleh pm patma kalau nak order. Kek batik tue rm17 je utk sebekas panjang tue. Tak menyesal. Insya allah.. 

Maaf ye saya spam makanan sedap.
Peniaga2 juga perlu survive.
Bila ada iklan makanan.. Iklan emas..
Ketahuilah bukan mereka nak bagi org meleleh ailio je. Itu punca rezeki mereka. 
Sekarang marketing memang  thru online.
Lagi2 dengan keadaan ramai tak dpt keluar nie.

No comments: