ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, September 7, 2021

Vitamin C - Sodium Ascorbate & Liposomal


Usaha carik yg ori
Bukan yg ada pemanis pewarna segala macam "pe"...

Saya tak adalah amalkan regular vitamin C
Sebab selalu sy makan habatussauda dan ekstrak kacip fatimah.
Btw ekstrak kacip fatimah UTM tak disyorkan masa period ye.
So masa period sy makan habatussauda je.

Vitamin C nie saya suka masukan dlm air bila hujung minggu.
Buat air sedap2 yg sejuk2 masukkan Vitamin C nie..
Kdg2 suami beli air buah sy masukkan Vitamin C  jugak

Bila buat air panas pulak.. Saya rendam dulu berbiji2 cengkih dlm air panas tue..
Lepas tue sy keluarkan baru sy buat air nescafe ke kupi ke..
Tak boleh tinggalkan biji cengkih dlm air panas tue..
Nanti kantoilah dengan suami yg saya letak ubat pengasih dlm tue 🤣🤣🤣

liposamol Vitamin C nie saya beli selepas baca sharing seorang Doktor consume Liposamol Vitamin C untuk melawan kubik.

Nanti saya buat perbandingan antara kedua Liposamol Vitamin C nie ye


No comments: