ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday : Kelahiran













Entry ini ditulis untuk cabaran #1 iPad MySuperKids yang direviu oleh fazya nisa'"


Kelahiran adalah satu proses yang amat bermakna. Kelahiran anak-anak membuatkan saya sedar saya perlu tolak ke tepi semua rasa dan perasaan untuk membuat mereka gembira dan membesar dengan sempurna. Insya-Allah...
Note: Kali pertama rasanya koleksi gambar kelahiran anak lelaki kesayangan saya dipaparkan. Baru sahaja keluar dari perut waktu gambar ini diambil . Sekarang berumur 1 tahun 8 bulan. Alhamdulilah.. Entry ini saya buat khas untuk entry contest di blog contest saya. Terasa entry ini mempunyai pengertian yang mendalam ..lebih-lebih lagi mengenangkan kepayahan melahirkan seorang anak.. Sakitnya.. Allah je yang tahu.. Tapi bila yang dikendong dengan susah payah selama 9 bulan lahir 1001 kesyukuran rasanya. Oleh itu saya paste sahaja di blog personal ini. Semoga kita sama-sama menghayati&menghargai rasa proses kelahiran itu...

1 comment:

Fauziah said...

apsal kepala dia punjut mcm tu yer? waa... ko pun masuk contest nih yer... sama laa... gulak..