ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 1, 2015

Bila saya Ber"TDL"

Salam semua
dua tiga menjak nie saya kena "penyakit" suka pakai instant shwal
sarung je senang...
so instant shwal yang mula2 saya beli adalah TDL Dian Instant Shwal
masa mula2 beli tue saya ada buat entry kat sini
Dah janjikan nak share bila saya dah pakai..
meh saya share


TDL= TUDUNG TERBAIK DARI LADANG

 
 isk i rasa macam permaisuri jek bila tengok gambar nie wakaka
tapi adala pulak budak manja meleset sekali
cehhh kacau daun betul si arief tue


 alahai nak ... innocentnye muka khairy "special" tue
sila tengok tudung mak ye.. bukan tengok muka anak..
muka berminyak2..sorry i bukan model sepenuh masa
i hanya mak sepenuh masa :p
nie kat tepian pantai ye.. minyak2 muka mak khairy

 
 panasnya lah wei masa nie..
muka memang tak pakai bedak langsung
abaikanlah ye.. nak tengok tudung je kan?

 
 

banyak lagi gambar2 dengan tudung TDL tapi nak kena  korek2 gambar dalam HP
kalau korang nak tau semua tudung nie saya pakai je
tak gosok hahaha
dah nak cepat sangat..

kalau korang tengok kat official wesite TDL banyak color takde kat situ
so saya beli kat stokis TDL SELANGOR
amikla no tepon dia senang.. wassupla senang...saya pun wasup je  019-382 5989

terkujat bila di foward gambar2.. ada banyak color ... 
masa saya tengok kat official website takde pulak
itu yang terbeli sampai 3 helai haha
tengok model TDL pakai cantik..so besar harapan mak khairy pakai pun cantik
wakaka


nanti saya buat entry instant shwal di bawah nie pulak yeee




2 comments:

MOMMYLIN said...

encem khairi

arysha_fayyadh said...

Assalam ila,
oopppppppppppsss
dalam semua gambor iols dok teliti muka si khairy sajork :P
lupa nak teliti muka mama dia he3