ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 30, 2015

menikmati

masa entry nie ditype saya Di stesen Erl putrajaya.. babysiter cuti so takde sapa jaga anak2.. I tak bolehla amik cuti sebab dah 2 tahun cuti :p

nak pg keja naik keta? mintak maafla ye.. baik naik public transport.. area Umh saya paling dekat komuter.tapi mintak ampunla itu last choice selepas lrt Dan erl.. so pagi2 tadi berderet2 anak2 hantar mama diorg naik Erl kat putrajaya..budak2 semua masam tak Mandi :p khairy maintain wangi!! Dari kajang Tue sanggup pg putrajaya semata2 tak nak naik komuter..  naik Erl stop kat kl sentral amik stesen bangsar.. selesa :)

time balik pulak.. ya Allah tak pernah naik Erl sepadat komuter.tengok budak2 asrama je penuh..baru teringat cuti panjang :)

hari nie ada customer dari kangar sangup carik Opis saya untuk beli ekstrak kacip fatimah-utm. customer Tue ada keja Di kl. saya offer customer Tue untuk share no dia dlm group ekf-utm.. manalah tau ada kwn2 yg boleh cod pd customer Tue.. customer Tue pun tak biasa jalan kl.. saya memang tak cod kecuali Di semenyih(hari cuti) Dan cod Di uoa bangsar .. tapi customer Tue insist nak beli Dari saya..petang2 ada pulak customer lain bank in beli ekf lagi..alhamdulilah rezeki anak2.. memberi sikit tapi Allah beri lebih :)

alhamdulilah hari ini Allah byk gembirakan saya.. rezeki..kerja.. kelas mengaji dan lain2 :) jap lagi nak banjer ank2 makan.. malas masak kiki.. esok mama masak nasik lemak ye :)

4 comments:

aziekz said...

Akak,
Alhamdulilah...semoga akak terus tabah,sabar Dan dipermudahkan urusan
Semoga adik khairy sihat walfiat.ameen

Wonderful Life with Mary Kay said...

wAH, ORG KAMPUNG LIZA LA TU DARI kANGAR. hAHAHA.

Wonderful Life with Mary Kay said...

wAH, ORG KAMPUNG LIZA LA TU DARI kANGAR. hAHAHA.

arysha_fayyadh said...

Assalam ila,
dapat jer rezeki terus belanja anak2 kan3
iols loike gitew :)
hati ibu2 cenggitu la kan3