ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, November 9, 2014

IQeel -Susu Kambing Organik : Bagaimana rupa kotaknya?

 Assalamualaikum
Di pagi ahad nie.. saya buatlah entry nie ye..
Lama kan tak buat entry? 4 hari senyap tanpa entry hihi
Ada sesiapa tak yang jenguk blog nie walau tanpa entry?
Tak kuasa nak jenguk takde entry kan?
Okey mehla buat satu entry. Bertabahlah ye banyak benor produk yang nak direview
Dah kata ada online business (OB)
Korang wajiblah support ..huwaa ada yang jelir lidah..
Babap kang..
Macam biasa customer anje2 ye.. 
Produk nie pun tade kat kedai lagi.. Camanalah korang nak tengok rupanyakan?
So meh kita tengok kotaknya secara online ye...
Secara terus menerusi kokoadik.blogspot.com
EWAHHHHHHHHHHH

 Ini muka depan
Korang rasa cute tak kambing tue?


 Ini pulak belakang kotak

 Sesiapa yang ambil berat tentang ingredient sesuatu produk mesti belek bahagian niekan?
Ini bahagian tepi kotak

Ini pulak tepi kotak side lagi satu
Cara-cara nak buat susu nie..
Kalau dah biasa minum susu pun gerenti nak tengok cara nak buat susu kan?
Elehhhhhhhhhhh jangan tak ngaku ye
Sama ada nak buat susu anak atau nak buat susu untuk diri sendiri minum

 Ini atas kotak

Mulai isnin 10/11/14, pamplet susu kambing jenama IQeel akan disertakan setiap kali produk2 dari Kokoadik Blogshop dipos kepada semua customers. Saya dapat beratus2 pamplet secara percuma horeyyyyyy.. Founder nie siap tanya "Puan nak berapa ribu pamplet 1K,2K cakap je" hadoiiiiii... nie perniagaan orang tak sampai ati nak habiskan modal orang.. semua tue kos tau.. walau saya nie meniaga kecik2 tau gak  semua perkara adalah KOS... nak pos 1K pamplet? Tuan IR.. kos postage mahal tau... Oh founder nie Melayu muslim.. IR lagi.. IR pun suka meniaga ..bagus..bagus ikut sunnah Nabi kesayangan kita.. Nabi Muhammad S.A.W

Mesti ada yang tanya.. saya nie jadi stokis ke.. jadi ejen ke.. atau blogger review je.. Kalau blogger review mesti ada yang tanya berapa payment yang diorang bayar kat saya.. Yang saya beria-ia benar buat entry nie.. BIARLAH RAHSIA... haha gedix mengada2... nanti saya citer yeeee.... ada entry lagi.. bertabahlah semua ye...

Amana dah asik tanya "mama bila nak buat susu IQeel tue? asik simpan dalam almari je" Kesian Amana.... saya cakap nak minum ada syaratnya kena jadi model mama macam biasa... Jawapan Amana buat rasa nak ketawa "Ohhh susu tue ada contest ye sebab tue kena amik gambar?" Lurus betul soalan anak.. Ke Amana saja perli mama dia? muahahaha...

ohh nak tau saya dapat wassup comel dari seorang founder satu produk shawal muslimah "berapa bayaran untuk ila review produk kami ye?" Tersenyum saya.. nak gelak pun ada.. Maybe melihat saya buat review tentang advertorial Friso, Huggies, Zalora, Naturel Organic dan Dutchlady...  Jawapan mudah saya "it depends.... cuba bagi tawaran dulu" Dan saya belum lagi jadi Redmummy, Ruby.Com atau  Kasih Aleya tapi janganlah ingat blog saya takde nilai langsung tau... Dah beberapa produk saya promote sama ada secara free atau berbayar mendapat sambutan :) Paling terkesan saya meniaga Ekstrak Kacip Fatimah-UTM melalui blog je pun dah cecah ribuan kotak  angka jualannya tau.. Kalau dalam FB saya yang ada sekarang cuma kawan2 sekepala (comper, blogger,peniaga2, kawan sekolah) tue pun kalau saya up status apa2 yg saya beli terutama untuk  anak2 ada je yg nak beli tau.. terpengaruh gitu...... Dalam FB sekarang cuma 250++ orang.. saya removed baru2 nie sebab ada stalk... Nyampah i.. yela dalam media sosial memang la ada orang akan stalk tapi saya nak di dalam FB itu cuma personal means family& kengkawan.. Stalk pastu perli2 pastu ini pastu itu.. ada gak yang kena removed terus! Wat fenin mak Khairy je.. Baik peningkan Khairy haha...

Nanti saya buat FB untuk KOKOADIK.BLOSGPOT.COM pulak..kakaka.. fefeeling retis... Saya ingat saya pegi satu event tue.. ada sorang TOP BLOGGER tue sound saya.. " SEMUA TAKDE!! IG TAKDE FB TAKDE..DIA TAK MO JADI BLOGGER BERJAYA" haha..jahat tau TOP Blogger itu ... kiki.. nanti i buat.. bila i dapat attend semua event without fail & tak menyusahkan anda2 yang menjemput saya ke mana-mana event barulah saya buat FB khas utk KOKOADIK BLOGSPOT.COM

Eh nie entry apa nie? Review produk ke apa?  BERTABAHLAH SEMUA...



No comments: