ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, November 4, 2014

Mari Bercerita Tentang Business Online Saya ---> KOKOADIK BLOGSHOP


ASSALAMUALAIKUM SEMUAAAAAAAAAAAAAA

Dari sehari ke sehari memang nak sangat bercerita tentang produk-produk di KOKOADIK BLOGSHOP Tapi mana best citer tanpa gambar kan? Tiap kali nak snap picture mesti ada je stok yang surut.. Tak Minsyam habis.. Produk-produk UTM yang licin... Kekadang saya amik asing-asing tapi sudahnya  berkepuk dalam hp..LUPA!! Tapi semalam saya tekad sebab stok-stok sampai serentak.. Sebelum habis & licin baik saya amik gambar.. Maaf jelah ye guna camera hp tapi korang semua nampakkan? kiki


Terus-terang inilah produk kesayangan saya.. Inilah produk yang mula-mula saya jual.. Saya cuma  review di blog ini dan sedar tak sedar dah 11 bulan saya meniaga dengan produk nie & secara purata 100 kotak sebulan. Entah dah berapa kali restok pun dah tak ingat..  Alhamdulilah.. Syukur sangat.. Satu pintu Allah tutup tapi ada pintu-pintu lain yang Allah buka.. Dulu makan gaji tapi sekarang Allah yang bagi gaji :)


Ini stok-stok EKF-UTM yang baru tiba semalam .. gedik je amik gambar gini haha
Habis kretifla konon tue

PRODUK-PRODUK UTM

Selain EKF-UTM, saya juga jual Ekstrak Tongkat Ali-UTM  , Virgin Covonut Oil-UTM, Labicea Revitalizing Moisturizer, Wisderm Whitening Rejuvenating Serum-UTM dan lain-lain lagi   Harga boleh tengok kat link tue tau.. Klik jangan tak klik . Kebanyakan produk nie pada mulanya saya tak jual pun tapi customer yang tanya. Ada sekali tue admin EKF-UTM bagi pamplet2 yang ada semua produk-produk UTM sebab pemplet biasa dah habis. So saya pos jelah pamplet yang ada.. Tak sangkalah pulak customer order macam-macam.. Sekarang memang ramai yang gemar makan supplement banding ubat hospital.. Erkkk memang dari dulu kot cuma saya je yang tak amik tau haha.. Bila terhantuk baru tergadah.. terkial2 carik alternative utk diri sendiri.. 


Saya  suka jual produk yang saya memang makan. Sebelum saya makan EKF-UTM saya makan habatussauda. Dah lama sebelum Arief lahir lagi. Arief dah 5 tahun sekarang nie. Punyalah lama saya makan habatusauda nie.. Yang buat saya jual habatusauda nie bila dapat testimoni dari seorang customer yang dia makan EKF-UTM dengan habattusauda & cyst dia mengecut & doktor pun terkejut. Dr Zubaidi ada bagitau kalau makan EKF-UTM dan saiz cyst dalam lingkugan 5cm insya allah cyst boleh mengecut . Dan lagi seorang cstomer makan EKF-UTM dan habatussauda dan preggy selepas 3/4 tahun berkahwin.. 

So saya pun jual lepas customer-customer yang lain tengok testimoni kedua-dua kes tue.. Manja betul customer saya dengan saya.. Apa diorang nak saya cuba jadi dealer kiki.. Kopak hakak.. Untuk jadi dealer bukan boleh beli satu dua barang je tau.. Kalau beli satu dua barang memang harga sama macam pasaranlah... Untuk jadi dealer mesti ikut MOQ.. Tapi Alhamdulilah.. Walau hanya sebab memenuhi permintaan seorang customer tapi kadang-kadang itula punca rezeki.. Lepas tue berderet-deret order datang.. Alhamdulilah .. Oh boleh baca full entry kombinasi  EKF-UTM & Habatusauda kat sini ye

Ok saya combine semua produk yang ada.. Produk-produk nie berlapis-lapis..means banyak lagi kat belakang-belakang tue.. Senang bila ada ready stok sebab customer selalu tanya " ready stok ke?" Saya pun suka stok sentiasa ada sebab saya senang nak pack :)


 Tak taulah apa tujuan selit sekali pek prabayar tue kat tepi produk-produk nie haha


LOTION ZAITON-TUTI FRUTI

Stok nie baru lagi sebab ada customer mintak jugak.. Well i kan manjakan customer kiki... Korang jangan bayangkan minyak zaiton nie macam minyak masak pulak.. Untuk memberi kesegaran minyak nie ada bau yang sangat wangi.. bau buah-buah.. TUTI FRUTI gitu.. RM18 je...Tak lama lagi stok sabun zaiton pulak sampai.. Murah je RM10 seketol so cepat2 ye... Sebelum habis..


Sekarang saya beli 100 pek prabayar terus.. Tensen bila nak pek barang je sampul prabayar habis.. Gerammmmmm sangat.. Terhenti2 keja jadinya..Borang pos laju dah tukar color purple. Dulu color biru...

kekuatan jiwa raga saya..ADLAN KHAIRY...
KERANA ADLAN KHAIRY semua nie terjadi

 okey tak mo sedih-sedih ye...
ini entry business bukan entry jiwang karat :)

meh saya letak harga2 kat sini.. 
Jari tue manja nak klik-klik link semua tue kan?


PRODUK-PRODUK UTM
Ekstrak Kacip Fatimah-UTM (RM90)
Ekstrak Tongkat Ali-UTM(RM90)
Virgin Coconut Oil-UTM Softgel (RM59) 
Virgin Coconut Oil-UTM ( 150ml-RM35)
Virgin Coconut Oil-UTM ( 370ml-RM76)
Virgin Coconut Oil-UTM for hair (RM20)
 Labicea Revitalizing Moisturizer-UTM (RM55)
Serum Pemutih/Serum Anti Penuaan-UTM (RM190)
Trial Pack Wisderm Cosmetic: VCO -UTM Product:
 pencuci muka, pelembab, krim siang, krim malam) (RM80)

PRODUK-PRODUK MINSYAM
Habatussauda Minsyam Softgel (RM36)
Zaitun Minsyam Softgel (RM30)
Lotin Zaiton Minsyam (RM18)
Sabun Zaiton Minsyam (RM10)

Saya akan tambah produk-produk berkualiti dari masa ke semasa. Saya diajak oleh founder satu produk untuk jadi stokis mereka.. Akan difikirkan nampak menarik. Produk tue tak de lagi dalam KOKOADIK BLOGSHOP... Nanti kita fikir & istiharah dululah ye. Nak kuar modal bukan sikit2 kan? I dah le tak makan gaji buat setahun lebih nie.. Nasib Allah bagi i gaji tau...

oklah nak jenguk Khairy. Bye

"LIKE" ramai-ramai ye :)





No comments: