ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 22, 2010

Huffaz cilik











Ada baca keratan akhbar ini??? Huffaz cilik ini benama Darwisya Adrianna . Anak ini mampu menghafaz 30 surah Al-Quran  (anugerah Sijil Hafazan 30 surah terakhir dari Akademi Darul Huffaz) .Mampukah kita? Malu rasanya bila lihat anak ini mampu sebegini.. Tabik pada ibunya. Bagi saya kalau Amana dah mampu baca alif ba ta pun dah rasa happy apalagi ibu anak ini pasti bangga, gembira semuanya bercampur-baur... Kalau nak tau lebih lanjut klik di blog  darwishndarwisya ini.

Macam2 tips ibu anak ini berikan tetapi mampukah kita? Setakat ini saya dah mula bagi Arief tgok CD nasyid Al-Furqan. Saya tak nak didik dia melihat cartoon sebagaimana saya tersilap mendidik Amana. Tapi saya masih berkesempatan membetulkannya. Harap-harapnya........

No comments: