ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 23, 2010

Nama anak2 saya, anak anda pula?

Rehat timeee..yehaaaaaaa..waktu senggang utk diri sendiri.........

Walau tak ditag, saya menjawab pertanyaan dari kawan sekolah lama saya dahulu. Kami sekolah rendah dan menengah bersama-sama. Tapi rasanya mungkin lebih rapat ketika di sekolah menengah jika dibandingkan di sekolah rendah.

Ok menjawab pertanyaan beliau. Ini maksud nama anak-anak kesayangan saya.

Dalia Amana
-Dalia=petunjuk (saya pernah gogle nama  ini dan tiba-tiba keluar maksud ini, selalu yang saya jumpa dalia= bunga, itulah sekali saya jumpa PETUNJUK.
-Amana=org-org yang beriman/bertakwa


Amirul Arief
-Amirul=pemimpin
-Arief=yang bijaksana

Saya tag pada mezcar,mama faiq naufal, mama haziq, mama tomei2,wansteddy tales, ayuarjuna dan sesiapa yang baca blog ne..
Kalau buka follower postla komen kat sini boleh saya baca nama anak-anak anda pula..hehe.Persediaan untuk nak no 3 nantiiiiiiiiii...lama lagi yeeeeeeee..haha

p/s: Bos saya pernah suruh saya tukar nama Amana sebab katanya tak sesuai sebab Amana ada sawan tangis dan asyik sakit masa umur bawah satu tahun.hehe

No comments: