ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, January 5, 2011

Memorable Anniversary Contest By Lelord

JOIN DI SINI
Penganjur:


Memorable aniversary adalah pada aniversary yang ke 3

4/2/09 genapla 3 tahun aniversary mama&papa. Kebetulan cuti Thaipusam jadi dr 7-9/2/09 kita anak-beranak ke cameron highland. cameron ne adalah tempat yg paling mama suka kat malaysia ne. yg 2nd kundasang iaitu tempat mama&papa honeymoon dulu...mama suka tmpat sejuk2 sbb mama tak tahan tempat panas.kalau tempat panas je mama akan pening& mudah pitam..so mmg mama akan hindari pantai2...as a result..gunung-ganang jela yg sesuai...

enjoy the picture ya..
 Di depan hotel Equaterial.
Rasanya hotel paling hujung kat cameron ne

 Ketika ini kami cuma ada Amana sahaja
Arief belum lahir lagi

 Aduh berat seh si Amana ne
Sampai senget2 mama nak posing

 Mulanya mama&papa je nak bergambar tetiba si kenit ne enterframe

 Pelukan sayang dari suami tercinta
 I love u En. Papa

The Memorable Aniversary kerana :
Ini adalah aniversarry yang ke 3
Percutian ini ditaja oleh mak saya yang terchenta
Thanks a milion mak!!!
 kerana menaja percutian aniversary yang ketiga!!



 



3 comments:

Lelord said...

tq join yek & good luck

Mama Zharfan said...

me pun suka tempat2 sejuk mcm u gak heheh alih2 dpt dok UK, ha.. kan dh tak tahan sejuk winter ni hehehe..

kakyong said...

bestnya bila holiday di taja..

kakyong belum berpeluang lagi sambut annivesary dgn g jalan2 makan angin... dok rumah jer.. x de celebration pun....