ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, January 15, 2011

Thanks to YUK YUK @ Cik Smile

Kadang-kadang rasa happy bila ada blog ne .Dapat kawan baru .Malah dapat adik baru.Saya gelar adik sebab mereka muda dari saya dan masih belajar lagi. .Dan kadang2 mereka sukerela mempromote  untuk saya. . Dan salah seorang darinya YukYuk

Tgok gambar di atas pun tau ini adalah contest yang En.Papa&Amana join. TQ pada yukyuk yang sudi buat entry untuk akak, Sebelum ne Yukyuk pun pernah buat entry untuk GA pertama saya.

Sebelum ne YukYuk ne guna blog lain tapi ada masalah sehingga dia tukar blognye..Besarla tue masalahnya sampai dia tukar sebab blog lama pun dah ada follower yang ramai jugak. Patutla blog lama tak update. .BTW dik sabarlah dengan segala dugaan sebab dugaan itu mematangkan kita dan buat kita kenal siapa kawan dan siapa lawan..

3 comments:

.:CIK SMILE:. said...

waaa terasa glamour plak akak wat entry nie untuk yuk...thanks akak...
memang dah sayang sangat laa kat akak nie..sebab akak sangat sporting dgn semua orang.. yuk suka sangat sikap akak nie.. maklum jer laa,, yuk nie xde akak..sebab yuk yang pompuan sulung.. so, akak nie kira akak angkat yuk laa camtuh..:)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

adik akak yg paling kecik umur 23.. sampai dah tua bangka pun manja lagi..makan pun bersuap dgn akak lg...hehe.. tapi akak yg dah tua ne pun kadang2 makan bersuap dgn mak.mak suap cucu tapi akak pun nyibuk sekali..hehe

bila org baik dgn kita mestilah kita akan buat perkara yg sama. tapi bila org buat jahat dengan kita??? TENGOK MOOD TIME TUE haha...aci tak macam tue??

.:CIK SMILE:. said...

hehe !!
lawak laa.. tak sangka, dah besar-besar pun masih manja g kan.. tapi kira bagus laa.. nak erat kan lagi kasih sayang.. :))

a'ar laa akak biar kita baik dgn org jangan kita buat jahat dgn orang.. sebab setiap perbuatan ada BALASAN dia kan ??