ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, October 28, 2012

SELEPAS 7 TAHUN, BUMI BANGKOK KU JEJAKI SEMULA. SAVADIKAP!!

alhamdulilah dah selamat sampai
benda pertama saya buat adalah emel en papa yang saya dah sampai
pertama kali saya jejak kaki ke bangkok adalah pada 2005
itulah pengalaman pertama saya ke luar negara
masa tue memang takde belog & takde kesedaran untuk amik2 gambar untuk kenangan
tapi kali nie saya akan cuba amik gambar untuk dikongsi bersama kawan-kawan
 
 hihi baru tau itu trademark bangkok "land of smile"

 
 sampai je hotel lapar gile..
terus teringat nutella yang en papa sibuk suruh beli
cantik kan botol mineral water tue

 
haha
kalau dah jadi emak tue ..
sampai terbawak pampes nie..jauh jalan sampai ke bangkok
nanti ada masa sayya online lagi ye.. saya citerlah apa yg boleh dicerita
nasib bilik nie ada internet connection.. hihi
kalau saya senyap tue maksudnya saya busy..
rasanya macam ada buat schadule postlah..
ok bubye..

9 comments:

Mama Zharfan said...

happy working--sambil jln2 hehehe

AyuArjuna BiGoshh said...

besnya keje blh jalan2 jauh hehehe

Deq's Qienz said...

syiokknya g jenjalan..take care ya kak :)

azelyusoff said...

waa bestnyer. enjoy ye

Liza said...

Wah, dah lepas Thailand. Take care!

HeNRieTTa JoSe said...

Bestnye...rietta blom ada ksempatan utk ke sana....

jeBateja said...

mmg lawa lah botol meniral.....hensem ooo......

mamaRIFQY said...

bestnyerr ila ni.asyik g oberseaaaa jerrrr..kite ni tak pernah meraseee....huhuhuu...oopssss...pampers arief ye..leh la wat teman tido

Nur-nba said...

Seronoknya dapat berjalan ke negara orang.. Tak pernah lagi jejak Bangkok..