ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, July 21, 2010

Yeye..dah sampai...

Alhamdulilah..kan kami menang contest ibu-kaisya-giveaway.html
hadiahnya dah sampai...


Sedap coklat2nya
Kalau warna kuning dan hijau tue rasa dia lain dari yg coklat tue
Sebab coklat nelah saya baru tau Amana dah kenal warna
Sebab dia cakap macam ne
"mama..Amana nak yang kuning..nak hijau jugak!!!"
(Sungguh seronok bila tau anak dah kenal warna)

Eh..kenapa model tutp mata ne..
malu ke?
Selalu ok je...

Haaa..barulah cun

Terima kasih pada wifeylicious dan dapur-kaklong

2 comments:

Ibu Alia Kaiyisah said...

Salam Mama Amana & Arief,
Alhamdulillah dah smpai coklat tu. Thanks join GA saya ya. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tq sebab bagi saya merasa coklat2 ne... anak2 suka.. mcm biasalah amana paling happy bila sampai bungkusan2 mcm ne