ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, December 7, 2010

NANA, TQ BANYAK2!!

Semalam saya baru sahaja pos cloth diapers sebanyak 10 keping ke Melaka. Nana ne memang menggunakan cloth diapers untuk anaknya. Ini kali pertama saya ada pelanggan on-line untuk on-line shop saya. Selalunya off-line dan area KL .Kalau order menerusi blog pun saya akan hantar sekiranya  sekitar kawasan COD.

Nana order 10CD plain. Nana request 3 velcro dan yang lainnya snap button. Saya campur-campurkan cloth diapers jenis Babyland, Cola Baby & QQ Minky supaya Nana dapat rasa perbezaan setiap satunya. Tapi saya bagi 9CD plain + 1 printed  supaya nampak warna-warni..Harap Nana suka ye.. Oleh sebab beliannya melebihi RM200 jadi saya waive postage cost yang berharga RM13.70 untuk berat yang hampir mencecah 1.8kg.

TQ nana sebab beli dgn akak & harap poslaju ne sampai dengan selamat!!

p/s: Sebagai catatan peribadi kerana Nana pelanggan on-line yang pertama.

No comments: