ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, November 6, 2010

Hadiah dari Sachi-Asukai dah sampai


Alamdulilah sampai lagi satu hadiah daripada sachiasukaii. Saya menang Great Moment With Parent. Saya memang perlukan benda ne sbb stroller anak2 takde tempat letak susu atau minuman. Selalu letak kat bawah je.Jadinya selalu tumpah.Harap2 dgn hadiah ne mengurangkan masalah tue sebab boleh kepit kat stroller...

4 comments:

Sachi Asukai said...

Salam kak. Ya Allah, terharunya!thanks kak..simple je sachi rase gift tue.Alhamdulillah..utk kemudahan akak jugak.maaf yer, lambat sgt sampai. Sachi janji pasni akn lebih organize mase dengan baik n accurate.sorry ye buat akk tgu lama..:)

P/S: anak2 akk mmg sangat2 cumilll!!!:)

Ummi Dania Yasmine said...

Woohoo seronoknya dapat hadiah.....:-) Tahniah!!

Mama Zharfan said...

congrats! best hadiah tu :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sachi: hehe..akak tak kisah sampai lambat asalkan sampai haha... kadang2kala kita dah cuba nak orgnize masa tapi yela kita pun manusia biasa..eh..mcm pantun lak hehe

umi dania: yg lebih syok si amana.. dia mmg suka bukak hadiah ne..

MZ: mmg hadiah ne amat diperlukan haha..