ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 3, 2010

Alhamdulilah saya menang lagi

Sejak balik saya takde kesempatan langsung nak bukak labtob. Balik je tgok Arief yang dalam keadaan yg tak bermaya. Jadi masa saya lebih banyak uruskan anak2 dan rumahtangga yang saya tinggalkan selama 17 hari itu. 17 hari macam 17 tahun utk Arief agaknya.. Nanti ada kesempatan saya cerita keadaan Arief ye.

Oh saya pun dah pindah office baru.Beruntungnya saya.. Balik sahaja sudah dipejabat baru. Saya tak merasai kepenatan mereka mengemas pejabat & barang2. All stuff dikemas oleh rakan2 (terima kasih sangat2) dan barang2 peribadi pula oleh En.Papa yang amatttttttttttttttt dikasihi. Nanti ada masa saya cerita juga tentang perpindahan ini.

Balik je rumah ada 2 hadiah menanti.Ini dah selamat Amana bukak.Akan saya buat entry jugak. Tadi semasa saya lalu di hadapan kaunter penerimaan barang staff di sana panggil  saya memaklumkan ada parcel lagi. Saya terkejut jugak sbb En.Papa dah amikkan 2 hadiah yang Amana dah bukak tue. Oh ada lagi rezeki saya.Ini pun saya akan bagi Amana yang bukak.

Dan bila sempat bukak blog ohhhhhh.. ada rezeki lagi rupanya..Alhamdulilah..


Kepada naufalnnaureen terima kasih banyak sbb inform di chat box saya.
Maaf sebab tak berkesempatan tengok keputusan.
Saya dah emel alamat saya ye..
TQ jugak sebab pilih saya sebagai pemenang saguhati..
Macam biasa Amana pasti happy buka hadiah nanti

3 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah. Selamat Kembali bersiaran dari Malaysia!!

Mama Zharfan said...

congrats :) dh ada kat msia yer :)

Jue-Isteri_Ibu said...

tahniah ila..cam ne nak msk contest..x reti la..huhuuhu..