ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, November 14, 2010

Tag Dari Ferry Punya Blog



Saya di tag oleh Ferry.Gambar atas ne. Haha.Jangan nak buat spekulasi ye. takde maknanya saya ada bf bila saya ada En.Papa. Dia bujang lagi tau & sedang cari calon isteri. Kalau berkenaan pgla blog dia. Kuang..kuang.. Okla ye saya jawab.Kene citer 25 random things tentang diri sendiri.


1. Saya wife kpd En.Papa
2.Saya mama kpd Amana& Arief.
3.Saya adik kpd Sheila
4.Saya kakak kpd Suhada, Madan & Ina
5. Saya sahabat  kpd Myza.
6.Saya geng makan,gosip,shoping,make up, berangan etc etc kpd Linda
7.Saya pernah masuk tarian masa tadika & itulah kali pertama & terakhir.
8. Saya suka masak utk En.Papa.Kdg2 je mood hilang.
9. Saya suka baju sutera.
10. Saya suka barang Sari Ayu.
11. Sekarang saya kemaruk buat blog & masuk contest.
12. Sepatutnya ini no 1.Saya anak kpd Rohaya & Saleh.
13. Saya amatttttttttttttttttttttttt syg pada mak saya!!!
14. Masa kecik amat manja dgn ayah.
15. Masa kecik2 saya akan suap adik bongsu saya makan.Lauknya ikan goreng + kicap.Hari2 masa mak keja. Lauk yg sama sbb saya tak reti masak lagi.
16. Hari2 saya mask sambal sbb hsbd saya mesti makan hari2!!
17. Saya & En.Papa satu universiti tapi tak penah pun jumpa.Malah kami tinggal di lorong yg sama semasa dia menyewa dahulu tapi tak penah pun jumpa.Kami jumpa di opis. Magickan jodoh itu??
18. Saya amat penyabar bila saya gembira, saya mudah marah kalau saya penat.
19. Saya tak suka org gangu saya masa saya sibuk!!
20. Saya tak tahan dgr anak2 menangis & saya akan turut kemahuan mereka.
21. Saya cuma boleh pakai gincu Maybelline sahaja. Dah banyak kali cuba 4/5 jenama lain sudahnya luka bibir saya
22. Kadang2 rindu suasana menjadi student& bujang tapi amat sayangkan tanggungjawab sbg wife&mama sekarang.
23. Mudah mesra&sayangkan org yg melayan saya dgn baik.Ahakssssssss.Alah semua org macam tuelaaaa.Kalau org layan kita kasar kita nak baik ke dgn org macam tue?? Boleh jauhkan diri kalau anda tue macam tue...
24. Saya jenis yg sayangkan persahabatan sbb itu ada beberapa org yg masih kekal walau telah bertahun2.
25. Oh kenapa saya suka En.Papa& kawin dgn dia. Dah jodohlaaaaaaaa.Walau En.Papa itu garang tapi dia pandai amik ati saya & sayangkan saya +  anak2.Ahakssssssssss .Kan papa????????

Kena pulak tag org lain. Sampai 25 org?? Waaaaaa banyak nyeeeeeee
Takpela saya tag kalau nak buat , buat ek.  Tak nak pun takpe..
1.Myza
2.Linda
3.Wansteddy
4.Mama Zharfan
5.Kinna
6.Live As Mama Liza
7. Julaiha
8. Adik saya Sariena!! (Mesti letak antara 25 tue"kakak saya yg paling cun adalah Angah" haha

Dahla tak tau sapa lagi..Manyaknyeee...

5 comments:

sariena said...

bangge betol lauk kicap tuh.klo adik malu nk tulis.hehehehe.nasib baek sedapppp

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

banggalaaaaaaaaaa... adik ada suap sapa2 masa makan lauk kicap?? takdekan??haha

ferry said...

tag sampai 20 orang je la kak..eh letak gambar saya?malunya..hehehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

alah ferry takpela mana tau jumpa jodoh di sini hehe

Liza said...

Me kena tag? Baru tau... Ke ada blog lain Live as Mama Liza? Malu lak kang salah fhm