ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, August 4, 2012

Ayat paling panjang


Mama..
Ye
Keta
Kenapa
Keta arif..
Mana
Keta ada bawah katil
Haha. Cian ank mama.lbt jln lbt ckp. Ank2 sy mmg kategori lmbt bckp n  bjln. Its ok janji kelambatan tue bkn sebab lain. As long sihat. Nanti da pandai sgt ckp mcm amanala  ada je teori2 baru dia..

11 comments:

sarina saleh said...

Si penan. Baju nmpk ketiak shame je

mama rifQy said...

Tak kesah la ila ..lambat ke cepat..yang penting sebagai mak,kite tau mcmane anak kite kan??anak kite mmg bijak pandai kan? kan kan kan??

jeBateja said...

MMg ada bebudak lambat ckp kan...bila beso normal jer kan.....tara hal lah tu

mama aryan said...

x kisah la lambat ke cepat yg penting diorg sihat & cergas

Azian Elias said...

anak akak yg frist tu sangat lambat bercakap.. ingat kan ada masalah.. tapi tak de apa pun.. mungkin bukan masanya kann.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Kwn2 ila ckp- dah mama dia manjakan sgt. Mama dia paham semua apa yg ank ckp walau ank tak bckp hihi

Em's Family said...

its ok .. perkembangan budak lain2.. emir lambat cakap, jalan dulu ..

Liza said...

Pjg betul ayat Arief... :p Tak pa ILa..Asalkan sihat tubuh badan..

syiela said...

takpe lama2 i ok la tu.. anak saya semuanya camtu dulu.. dah besar ok je.. janji kita faham

Wanieys said...

budak2 ni lain2 dia punya perkembangan...asal sihat ok jer hihi

Mama Zharfan said...

yg penting sihat, normal, comel
my kids lambat berjln tapi sgt cepat pandai ckp hehehh tak larat nak melayan :)