ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 17, 2012

Gambar Kenangan Raya 2007-2011

HAIIIII
Nampaknya ramai yang dah tutup belog
Dah balik kampung ye..
I kan org KL je.. Melongo jelah baca status FB semua dah balik kampung
uools percaya tak? datang opis tak sampai 40 minit
dah la kuar rumah kategori lambat
kalau hari biasa memang merahla thumprint tue
tapi hari nie kuar lambat sampai awal..magic!! suke..
ok meh kita tengok gbr kenangan hari raya tahun2 lepas ek..
erkkkk semakin gemok ke kurus ke maintain ke
JOMMMM SKODENG

 Aidil Fitri 2007
(turn raya kat rumah mak saya)
Raya yang paling bermakna untuk diri saya
Kali pertama  raya sebagai ibu
Kali pertama sambut raya sekali dengan birthday :)
Tengokla si Amana lembek je lagi
Baju tue saya beli beberapa hari sebelum raya dengan BFF kat Ampang Park
lepas tue tak pakai dah! tak selesa panas !

 Aidil Fitri 2008
(turn raya rumah mil)
nie umah nenek En.Papa kat ampang jer
kesiankan? kampung pun kat ampang jer
Amana dah pandai jalan.cer tengok kasut
langsung tak gegeirlkan?
sapa pilih? En papa  :(

 Aidil Fitri 2009
(turn umah mak saya)
Raya paling sadis.. setiap kali saya prgnt jangan harap saya nak melawa ye
masa nie memang saya tak beli baju raya
siap sound lagi "jangan tanya pasal baju raya" malas nak pikir.boleh gitu?
Tapi anak mestila kita siapkan..betul tak?
 so Amana menumpang kasih berbaju raya matching dengan mak long & pak long jelah ye

Aidil Fitri 2010
(turn umh mil)
seronok sebab saya sibuk pastikan semua pakai baju matching :)

Aidil Fitri 2011(turn rumah mak)
baju tue lagila beli sehari sebelum raya kot
sebenarnya dah tempah baju awal2..
tengok2 baju yang ditempah tue jarang :(
so gesa En.Papa teman beli baju lain

Aidil Fitri 2012 turn umah mil
walau kami sama-sama orang KL
tapi kami memang amalkan sistem giliran :)
Untuk Raya Puasa dan Raya Haji
Begitu jugak hujung minggu tau
kalau tidak ikut sistem nanti ada yang meraung haha
tak saya meraung En.Papa yang meraung kiki
silap2 hari bulan duduk makan kuih kat umah sendiri je..
nak bagi adil la sangatkan? ekeke

5 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Tersangattt jauh bezanya 2007 dan sekarang... serupa macam akak.. dulu kurus, beranak 3.. amik ko.. baju semua pakai mcm sarung nangka.. akak pun buat sistem giliran ehe..

Selamat raya buat hanis sekeluarga :D

suwara entertainment said...

mmg jauh beza. sama jugaklah dgn saya. huhuhu. tp nk wt cmne kan. mmg genetik badan cmni (sbb keturunan anak mami. huhu)

Wan Amira said...

selamat hari raya.. bezenyer muke ila dengan gambar yang latest.. tapi tetap cun gitu

Wonderful Life with Mary Kay said...

waah.. kenangan tul tu. liza dh sampai penang ni.. gemuk ke kurus ke mama amana arief tetap cun. ..

transformed housewife said...

hr ni mmg dah sunyi kat blog. Selamat Hari Raya utk Ila & keluarga. Knur beraya di KJ dulu lps tu baru balik Kelate.