ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 3, 2012

Taktik anak dara nak ikut shoping


Amana, hari nie waktu tghari mama nak shoping dgn auntie linda kwn opis mama tue. Kalau ada bju kurung yg cute2 mama beli utk amana ek

Terdiam lama jugak...

Mama, blh tak mama jemput amana balik dr sekolah tengahari.amana tak nk auntie zai amik (makcik yg bwk van utk transit amana ke rumah babysittr)

Eh, mana boleh..haha nk ikut mama pg shoping latewwww.. igt mama tak paham? Tak boleh! Amana kena sekolah pandai, jd pilot, blh ada byk duit blh beli umh besar, keta besar blh sedekah byk2 kt org.paham tak? Time study msti study.nti mama bwk amana pv shoping ek.

Arief pun mama tak bawak shoping dgn auntie lindakan?(soalan jeles)

Takkkkk..adik umh ibu(pgasuh)
Okla mcm tue..

Amana tak pernh suarakan kehendak dia. Dia suka berkias n kena pandai tangkap maksud dia.

5 comments:

Hani Shaklee said...

amana ni same la macam anak buah saya..dia pon kalau ape2 banyak berkias2.. kreatif betul budak2 nie..hehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Hai Amana.. :)
senyum kemain sampai ke telinga.. sweet je :)

hihihi..pandai berkias2 nk ikut mama pegi shopping ye... :p


salam kenal dr cma :)

jeBateja said...

Uikk..dah macam org2 lama plak erk...semua hal berkias kias....ahakz

Wansteddy Tales said...

hihi tricky girl ^^ tapi anak2 cmni mmg bijak. Dr segi lainnya beradab sebab tak memaksa parent ^^ cute2 je sengihan amana itu hehe

Azian Elias said...

Heee..sian amana..