ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, August 12, 2012

Hasil rembatan di almanda putrajaya

muka teruja nak shoping-moping

Selepas sesi kekecewaan di ioi mall semalam misi diteruskan ke almanda. gigih wei.jam 11am
dah terpacak. Ingatkan dah ckup awal. silap sangat!! Parking da penuh sampai level 5. Adoiii rmai org yg last minute rupanya!!

Cer tengok muka mama n ank yg semangat nk shoping. Tp takle bnyk sgt belanja. Yg pasti dpt ksut amana. Kt ioi mall smlm kasut idamannya tak ada saiz. Kt alamanda jumpa ksut yg sama n ada saiz alhamdulilah. Ingat nk carik2 seluar, baju kasual utk budak2 n en. Papa jugak tapi ya allah.. tak sanggup! Amik ksut amana terus byr n lari keluar dr parkson. Rmai ya rabbi.. rasa nk muntah..serius..ksut amana tue rm69

Terus kuar tetiba ternampak shwl. Sbelum nie kn da citer gi jln tar dgn bff tp tak dpt apa.fesyen sekarang tudung ala2 ariani aka tudung indon.sy n bff mmg tak reti pkai + rasa tak sesuai je dgn muka nie. Sebab tue gigih nk cri shwl jugak. 4 helai shwl tue rm35 jer. Sbenrnya sy prefer chifon shwl tp dah takde jojet pun jadila.. kelakar tak tudung nie sy beli kt kedai karpet arab.muahaha..

Lepas tue msuk mothercare, anakku tp grrrr tak jumpa gak.. okla blk jelah.. ehhh termasuk kt nose. Terjumpa plak ksut yg mengusik hati kiki. Terus beli.tp ksut nie mmg ksut utk kuar n  jalan sikit masuk keta je. Nk jln berbatu2 idokla.. sakit kaki.. nma pun ksut ryakn? Hihi.. rm 59. Eh napa ksut amana lg mhal? Bg mama pinjam boleh eh?

Balik terus gigih msk bawal tomato, asparagus grg n udang grg.pastu pengsan.sedar2 dah jam 10mlm..hikhik

total scuci poket  RM163..okla tue


14 comments:

sal-nurbeena said...

aik...kasut mama mana tak tayang pon.. kasut amana tu cantik...yang penting nampak senang nak pakai.

Deq's Qienz said...

wahh nice kasut tuh..nmpk senang nk dipakai.

Ezna said...

patut tersenyum happy kedua beranak!!! shopping time!!!

shark said...

shoping sakan utk raya :)
ngeeeee ;p

Rai said...

rasa cam tak sanggup je nak bersesak2..kasut anak2 tak beli lagi.. beli lepas raya aci dak.. haha..

♥ ROS ♥ said...

Cantik kasut tuh... Seronok dpt shopping nih :p

Anne said...

seronok shopping tapi kalau sesak .. emmm .. (^^)

Mak Jem said...

wahhh bagus la cara ko berbelanja...kena belajar dari ko nih..aku anak dua beli baju je dah RM600 hamik ko..balik temenung..hahaha

norhidana said...

wahaaa dh memborong gk ek, akak lak tak reti makai tudung gaya2 selendang nih... fail terus...

AyuArjuna BiGoshh said...

amboiiiiiiiiiiii

Wanieys said...

wow comey jer kasut tu hihihi

|| NaFiRaa || said...

raya sakan kali neh!!
best2!!

mamaRIFQY said...

loo..nape xtunjuk kasut ila tu??

ALoNa CintamaniszLite said...

Akak lak tak reti nk pakai shawl. Kalo pakai bawal ok laa...tu pun pakai biasa2 aje semat keronsang, hehe.