ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, August 8, 2012

Live blogging from KLIA

Pagi2 buta amana da kejut. "Mama bgunla cepatttt kata nk amik nenek" dia tak tau mak dia ngantuk giler sbb jaga adik..ehh mama ke yg jaga.yela mama jga smpai 3 pg pastu papa amik turn.. hihi.. nk coverla beberapa jam tue semula.. terkujat mama tau.. kepala mama weng2 lagi..
Smpai kt klia amana lapar. Beli  jagung utk dia. Adik bongsu sy buat2 la mintak nk rasa terus kena sound " hei makcu nie posa ke tak posa" hihi. Pandai sound org tapi dia bangga plak tak posa..
Ayh paling happy mak nk blk. Kul 12  da sibuk nk tgu kt klia. Itula cinta org veterankan? Kita nie sempat ke bersama smpai veteran?







5 comments:

Sue-Rya Qistina said...

ngeh ngeh ngeh..sempat lg blogging kt KLIA. ye la kan, skang ni sume di hujung jari. x kira di mana pun kita ade :D

Liza said...

Wah, mama blogger mmg hebat. Sambil sambut mak sambil update blog :)
1

Ardini Humaira said...

waaaa lama dni tak live blogging. asik autopost je hehe

norhidana said...

alhamdulillah selamat sampai dh... amana nmpak kurus lah...

Rasp said...

syukur alhamdulillah dah selamat sampai...
terpancar muka gembira semua yg ada tu :)