ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 17, 2012

Cuci Poket Lagi Untuk Org Lelaki, Gegirl & Garret Pop Corn

Mana lagi nak pegi Jumaat nie kan? Opis pulak boleh kata dah kosong habis. berapa kerat je tinggal..  Time lunch je melompat pegi KLCC. Sebenarnya tujuan utama adalah untuk popcorn yang pemes nie. GARRET POP CORN!!  Adik saya yang ketiga tengah prgnt so saya cuba sedaya upaya memenuhi apa yang dia teringin. Sebelum nie nak ikan bilis petai.. Nie nak pop corn pulak.. Bagus ye baby ko memang anak timur&barat..ekekek.. Org mengandung nie kita turutkan je dia nak makan apa kang meleleh air liur satu kes pulak.. Adik saya nie lagi dasat siap mimpi kalau tak dapat makan apa yang dia nak.. pastu bila bangun air liur dah meleleh kat bantal.. hadoiii kalah akak ko masa prgnt dulu.. Takpe2 anak sulung memang macam nie. Nanti kalau prgnt anak no dua mesti gini peelnye  "tak dapat pun tak pe, saja nak bagitau jeee" Sebab tue kebiasaannya anak no dua, tenang, tak kisah, tak amik pusing apa orang kata janji tak kacau orang, hati baik, jiwa bersih .. cehhhhhhhhhh puji diri sendiri and puji anak boboi encem ku si arief.


tetiba termasuk kat parkson.. masuk sangatla.. sebenarnya kan.. saya dah aim nak beli blouse macam kat poplook. tapi saya nie tak berapa berani nak beli sbb tiap kali nak beli takde tali tape kat tepi.. so caner nak ukur saiz.. mm.. pegi banyak tempat tak jumpa pun.. sampai sudah takde blouse nak pasangkan dgn skirt jeans raya.. nanti raya pakai suar jeans baru tau!! ok..ok.. tunjuk plastik je.. uools nak pulak tau apa isi dalam ye? kang buat entry asing2 ada lak yang makan hati kiki.. mcm entry kasut :) ..ala kita kongsi2 ye.. perempuan kan jiwanya shoping.. i paham.. i pun suka.. lagi2 kalau murah.. masa2 tue nak pg beli  :)  

Sempat ke nak cuci semua nie sebelum raya? malam nie juga kena cuci.. saya nie mmg pantang beli baju terus pakai.. saya mesti nak cuci dulu.. nak2 si arief yang kulitnya kalah model.. sensetif..nanti mulalah kuar2 cecair gatal2 pulak.. saya jugak yang nangis tengok arief jadi ninja turtle..bengkak sana sini.. apa yang saya dapat rembat kat parkson klcc  selepas gagal di parkson alamanda? dapat beli dua pasang suar untuk amana..  pastu beli untuk en. papa yg macam tak beli apa2 pun utk diri sendiri .. nak raya nieeeeeee . bang oii  bonus banyak simpan nak masuk umah ke nk bagi duit raya kat wifey? :) . beli baju jugak untuk ayah yang mengadu pakai baju lama utk raya sedangkan kak long dah belikan rupanya ..kiki..ayah nak manja dengan anak2 kot.. asik-asik mak je yang anak2 ingat.. kesian jugak jadi bapak niekan.. anak2 ingat mak je.. nasibla saya dilahirkan jadi mak.. muahaha.. anak2 nanti dah besar tiap2 raya belikan mama handbeg coach, baju nak tom abang saufi, kasut bla bla bla.. (habis kena kutuk dengan menantu) :) semua nie tak lebih rm400 :)

rasa-rasanya mana lagi duit bonus nie nak dicuci? :)


2 comments:

Liza said...

Bestnya.. Liza pun target something duit bonus.. Tapi xcukup. huhu....

Mama Zharfan said...

beshnya shopping2