ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, November 19, 2011

Won Mighty Max Thum drive from Campbells


 Cutekan? So saya dah plan nak isi dalam ne cuma gambar2 saya & anak-anak
Saya cuma ada satu thumdrive yang bercampur dgn gambar anak-anak & keja opis.
Memang hadiah kecil yang amat ditunggu hehe


Surat untuk kenangan hari tua
Sebenarnya menang sebab adalah 1000 peserta terawal
Seronok betul lukis-lukis gambar cawan Campbells ne
Saya lukis dengan Amana
Mulut je riuh lebih, lukis entah hapa-hapa
Bila tunjuk hadiah ne semalam kat Amana,
 Amana pun sengih melebar je


Comelkan?


p/s: Kemenangan yang ke 33 untuk 2011

7 comments:

Dalila Hamid said...

comelnya pendrive... x prnh tgok...

Mama Zharfan said...

siyes sgt comel! congrats ila & amana heheh
ada pic arief dlm pa ma dec--ruangan happy bday tu :)

Eyriqazz said...

congratz...comel jeer...

Jemput join

Gadget Impian Eyriqazz dan Contest 5 in 1 Worth RM500+

Totie@Tomy said...

wah bertuahnya dapat hadiah pendrive..cumelnya..

KhaiRin said...

comel nyer
tahniah!

(p/s thumb drive)

azi said...

Tahniah!!!..Seronoknya dapat hadiah...memang bertuah betul le ...asyik menang aje ni.:)

Akak ni memang tak ada "ong"..cabutan bertuah pun tak pernah dapat....baucer shell apatah lagi...:(

Liza said...

Comeinya........ Jeles! haha