ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, June 9, 2012

"Berkat" dari Fruitale

Sambungan dari cerita won fruitale contest worth RM2K.
 Ok saya dah dapat copet apa yang hadiah adik saya bakal dapat. 
Meh kita skodeng ramai-ramai:



Hadiah Tempat Kedua bernilai RM2,000 mengandungi:-
»Wang tunai berjumlah RM500
»Hamper produk bernilai RM200
»Satu set hantaran kraf sabun Fruitale dengan tema warna pilihan bernilai RM300
»100 set cenderahati untuk majlis perkahwinan bernilai RM1,000 

 Inilah rupanya "berkad" yang tetamu-tetamu akan dapat masa malam nikah adik saya.
Alhamdulilah save budget kiki
Mesti malam tue rumah saya harum dengan bau sabun kan?

Hai adikku bertuahnye kamu
Kenapa masa kakak kamu kawin takde contest nie?
JELESSSS

 
 

11 comments:

Zefa NorAsmara said...

Tahniah.. Semoga terus murah rezeki :-)

Wansteddy Tales said...

uwah! simpan 1 utk wan ye ila kekeke... nk merasa gak aura 2K dr sabun wangi ni :D

Cutemama1702 said...

tahniah... mesti wangi sampai 1 rumah hihi

ROJAK said...

bestnya dapat menang...dapat hadiah :D

kakcik said...

Alhamdulillah, itulah yang dikatakan rezeki. :)

Cinta Misteri said...

Tahniahhh.....tu lah namanya rezeki. Semoga berkekalan ke jinjang pelamin.

Acik Erna said...

Alhamdulillah..rezeki adik tu.

mama aini said...

Tahniah buat adik BMAA..wangikan rumah satu malam nanti !!!..he2..

~emi~ said...

Peliknya..kenapa akak asyik menang kontest je. Ini tidak adil...sobss...susah betul sy nak menang kalau join kontest.

kujie said...

kak jie terlepas banyak entri....maklum berada diluar kawasan yang hape pun tk de...jadi rasa mcm...ehhhhh..rajinya ila

kak jie pun nak rajin masuk contest jugalah kalau mcm ni..hihihi

Sue-Rya Qistina said...

mmg murah rezeki!