ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, July 7, 2012

melayan hati melayan perasaan

hai kengkawan... sabtu2 nie buat apa? kwn2 contest sah2 la isi borang contest atau jalan2 kat mall cari formkan? jumpa ke?

kawan2 blog mesti ramai yg pg cover story blacbarry yg baru tue kan? kengkonon handphone yang "sayang jari" tue kan? takpela i dah ada s3.. kiki berlagak u.. tak buat2 lagi entry s3kan? nanti dah basi baru terhegeh2 nak buat

baru habis melipat sebakul kain n mengemas locker. hari nie hati rasa tepu sangattttttttt jadi mari kita lepaskan pada kain baju n mengemas. baguskan? sungguh proaktif.. esok nak kemas apa lagi. nak buang apa lagi. supaya semuanya kosong .. bagus jugak nie hati tepu je mengemas n buang semua benda. kengkonon mcm buang semua perkara yg men"tepu"kan hatila . eh korang penah tgok citer cina andy law berlakon. lupa nama heroin citer tue. heroin dalam citer tue kalau stress dia akan lappppp semua barang dalam umah termasuk bilik air.. mmg lawak giler. sambil dia mengelap sambil mulut dia membebel. tabiat dia tue tak kira masa. kalau dia stress dalam keta so secara automatik dia mengelap cermin keta. kalau dia stress dalam kedai automatik dia lap kaunter kedai.. nasibla i tak gitu hahahahahahahaha

apa yg i buat hari nie? hari nie majlis sambut menantu untuk adik bongsu saya. buat kat laman pengantin kat melawati. tempat tue best jugak. tapi yg tak bestnye saya asik kena kejar arief kiki.. amana plak merajuk sbb saya asik mengekor arief.. camanalah i tak extra care kat arief dia turun je keta nampak budak2 kompang yg pakai baju seragam tue dia boleh jerit sekuat hati.dahla budak2 kompang pun budak kecik ..diorang pun mengundur tgok arief yg bersaiz kecik tapi suara besar nie haha

gembira tgok adik bongsu gembira.. semoga dia disayangi, dihormati, dijaga hatinya hingga akhirnya. berlemah lembut dgn isteri pun salah satu nafkah utk isteri. tapi insya allah adik ipar saya nie baik budaknya. nampak lembut and penyabar orangnya. sikap orang nie kita boleh baca dari awal sebenarnya tapi kadang2 hati yang menafikan betul tak? so hati saya kata adik ipar saya nie lembut n penyabar tgok cara n gaya pun tahu. adik saya? gulppp haha.. manja terlebih tapi very independent.. ikut mak saya kot..


quote of the day
masa itu emas.
emas kalau bawak kat habib jewels mmg beriban2 harganya utk yg tahu menilai
tapi emas tue kalau diberi pada yang tak tau menilai..
semua org dapat tempiasnya. sekian.

5 comments:

Mama Zharfan said...

kita doakan yg terbaik utk org2 yg kita sayang :)

Ardini Humaira said...

dni kain sebakul tak lipat agi ni ehe

transformed housewife said...

bagus jugak kalau stress, bab kerja2 mengelap ke mengemas ke. at least lps tu hilang jugak stress tu kan.

Liza said...

Hari ni Liza pun melipat baju sebakul. Ada lagi sebakul tp dah tak sempat sebab duk melayan laptop. Huhu.. S3.. tunggu2 kita buat entry skali. :p

Hani Shaklee said...

saya ade lagi sebakul belum dilipat..tu belum masuk yg tengah berjemur.. jom la ambik supplement utk badan kita supaya sentiasa bertenaga..lagi2 kalau ade anak2..memang tenaga 3kali ganda diperlukan.. good for our health..