ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 28, 2012

Hi-Tea With Jacob Malaysia - Alhamdulilah.. Akhirnya salah satu panggilan "shortlisted" telah diumumkan


Thanks sangattttt pada Wan yang sudi tag saya tentang berita gembira ini dalam FB. Walau saya tak leh baca dalam FB tapi bila Wan tag secara automatik masuk dalam emel saya. Terus saya call Wan..apa yang ditag tue.. And yang bestnye Wan siap picture msg kat hp saya Jacob Malaysia FB announce tue. Bestkan dapat geng2 comper yang baik macam nie? *flying kiss untuk wan* . Dalam banyak2 nama tue saya kenal Kak Ayu Rafikah.. Best..best..Best.. takle tercengang2 sebab ada sifu comper kat situ yang boleh tumpang manja  ngeh ngeh ngeh.

Sebenarnya saya dapat dua panggilan "shortlisted" . Yang diumumkan nie panggilan "shortlisted" yang kedua. Tak ada hadiah dari segi material untuk yang ini cuma akan dapat "special hi-tea with mum". Saya anggaplah itu hadiahkan? Memang kami adik-beradik  selalu sambut hari ibu tapi saya join nie dengan harapan dapat memberi "special moment" pada mak saya. Kalau saya nak organized one big hi-tea utk mak mesti tak mampukan? Saya lum jadi jutawan. Jadi inilah salah satu yang dapat saya hadiahkan untuk mak saya.. Dengar citer organizer mmg akan buat event nie best2 & yang paling best sebab tempat tue best!! (Cuba kira berapa banyak perkataan best??kiki) Siap ada video recording lagiikkkkkkkkk..Perghhhhhhhhhh mulalah i nak feel ala2 artis nie.. haha.. Nak tau kat mana event nie?


Credit to GTO

Mak,
Angah tunggu mak balik
Kita sambut sama-sama
Mak mesti happy & tak lupakan kenangan nie sampai bila-bila
Sayang mak sangat-sangat!!
Semoga bila mak balik Isnin nie; mak sihat & dapat dengar berita gembira nie

To Jacob Malaysia!!
Thanks for the awesome news!!

Mood masih suspend sebab masih tunggu keputusan panggilan "shortlisted"yang pertama
Moga ada rezeki juga.


p/s: Kemenangan 5 utk 2012

21 comments:

Wansteddy Tales said...

ohoho... Tahniah ila! memang besh woah tempat tu. blm pernah dating lagi dgn hubby n damia kat sana. Jgn lepaskan cerita semua psl event tu dlm blog. Wan doakan ila menang GP jacobs utk shortlist kedua tu! amin.... share mode saspen... hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wannnnnnnnnn-- tahnks ... muahhhhhhhhh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wannnnnnnnnn-- tahnks ... muahhhhhhhhh

Unknown said...

TAHNIAH... MURAH REZEKI KAN... :)

Acik Erna said...

tahniah dari acik..bertuah ibu yang melahirkan dan membesarkan dengan penuh kasih sayang

Mama Zharfan said...

congrats!! me tak dpt join sbb my mom nun jauh di kg
mesti ur mom happy :)

norhidana said...

wahaaa sonoknyer... congrats...
rajin nyer awak berjoin contest... cube bg tips skit... mana tau pasni blh try lak...

AyuArjuna BiGoshh said...

beb, dah hantar gambar 5 keping..akak takde gambor ngan mak cantek2 arghhhh

umiawadah said...

bertuah badan...tahniah!

@lfidah @dim said...

tahniah yea ila..

Jahirah said...

rezeki tu...tahniah...:)

intanloveamir said...

tahniah kak!

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

Wan Amira said...

tahniah.. makin terror ni :)

shark said...

tahniah :)

mama aini said...

tahniah.. :)