ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, March 9, 2012

Yeahhhhhhhhh Disney On Ice.. Penang .. We are coming!!!


Akhirnya harinye tiba.. Janji-janji En.Papa akan ditunaikan esok. Doakan semoga perjalanan kami menyeronokkan. . Hehe pergi Penang je.. Tapi cartoon Disney tueeeeeeee.. Impian Amana.. Arief? Belum pandai berimpian.. Mama ada teman dia tido dia dah puas hati hehe... 

3 hari 2 malam kami di Penang. Nanti saya buat entry dok hotel mana, hotel huduh ke cantik, makan kat mana, lepak mana, menganga tak tau nak buat apa kat mana, hehe.. Nanti saya balik kita buat entry banyak2..Nak tengok tak?? Ok reader saya akan cuba buat schadule entry. Kot-kot ada yang rindu.. Jangan tepon hp saya tau.. Balik nanti baru saya nak pk hal keja. Saya off hp!! kiki...



11 comments:

Wan Amira said...

kalau Ila sempat, makan lah nasi beratoq, buat review untuk mira ok, mira teringin sangat nak merasa nasik beratoq tu..

and yang penting HAVE FUN

AyuArjuna BiGoshh said...

have fun dear :)

jus kulit manggis said...

selamat bersenang senang :)

Mizz ErMa said...

wah, kiranya nih honeymun kat penang bersama anak2 lah yer? bestnye..hehe enjoy ur holiday~ =D

Mama Zharfan said...

happy holiday ila!

idasm said...

bestnyer bercuti.. ida tunggu kesah cuti ila yea...
- amboi siap tutup hp tu... hehehe

Wonderful Life with Mary Kay said...

Wah, happy benar nak bercuti. Jgn lupa singgah Kapitan mkn Ayam tandoori ngan cheese nan... Have a saFe hourney!!

Mak Jem said...

amboiii aku lum sampai penang ko dah sampai dulu...ngeee...enjoy!

norhidana said...

bestnyer... ni mak pak pun xcited nk tgk kan ni heheheh....
selamat bercuti2 n berdisney on ice...

Ezna Khalili said...

wahhhhh syioknya Ila....ni yg excited tgk disney tu confirm ila ni. ye tak? hehehe...

Unknown said...

cepat la hapdat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak tau kisah ni..nak tgk muke anak kite ituuuu!!