ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, March 8, 2012

Bila kekasih hati tidak sihat...

 Berair mata anak ini menahan panas dalam badan. Semalam dah panas sikit.
Dah bagi ubat. Tapi pagi ne makin tak sihat. 
Dan saya pun dah dihadiahkan muntah di pagi hari oleh anak ini...


 Melepek je kat mama. Mama amik gambar pun dia pandang je. Takde reaksi


Akhirnya tertidur sementara tunggu doktor. Panas badan Arief macam meresap kat saya pulak. Badan saya pun dah macam dedar2.. Punyalah tak kuat antibodi mama Arief ne.. 

Setiap sakit adalah penghapus dosa untuk si pesakit.. Sempat saya nasihatkan Arief walau Arief tak faham lagi. Insya Allah besar nanti dia faham. Usia Arief macam ne tak ada dosa. Jadi saya anggap sakit anak-anak ini adalah penghapus dosa ibubapa & Allah nak tambah pahala pada ibubapa yg menjaga anak-anak yg sakit...

p/s: Dah jam dua petang saya tak mandi2 lagi. Takut Arief bangun dan carik saya. Balik dari klinik mengemas hasil muntah2 Arief kat cadar & baju2..

14 comments:

.: iEyLa :. said...

hope arief cepat sembuh...

my everything said...

ala ciannye hensemboy demam huhuhu susah hatikan kalau anak tak sihat hati tak best je kan hhuhuhu semoga cepat baik !!

AyuArjuna BiGoshh said...

ala, shiannya moga cepat sembuh ya little arief

Ibu Lala said...

chian arief. melepet je. hope arief cepat sembuh..

Zarul Umbrella said...

semoga anak awak cepat sembuh..saya pun pernah merasa ni semua dulu..

Munnafendy said...

kesiannya kalau tgk budak2 kecik mcm ni demam..rasa mcm transfer dmm tu kat kita pun takpe

qemaishak said...

Moga arief cepat sihat..bila tgk muka anak yang biasa ceria monyok camni sedih je kan..

Mizz ErMa said...

kesiannye arief..semoga arief cepat sembuh..=)

Mama Zharfan said...

moga arief cepat sembuh..amiin

Aleyn said...

Sangat tak best biler anak2 tak sihat kan...risau teramat sangat...

Semoga Arief cepat sihat kembali dan ceria...

AdaM Hawa said...

moga arief cepat sembuh..

So Shy Lady (SSL) said...

cuaca t.mnentu.... ksian sang kekasih tuuu...

slalu lap bdn dgn towel bsh biar kurang skit panasnya. moga cpat smbuh arief ;)

mama rifQy said...

oh kekasih hati ku jua!!! ariefffff!!!!! u mmg hensemmm wpon xsihhat!!! ni mst dah terlebey sihat ni sbb g tgk disney!!

syuhada & yusry said...

kesiannye tgk arief amni...da besar la arief....
lame xjumpe bdk ketot ni...