ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, March 13, 2012

Bingkisan dari Singapura untuk Amana

Reader yang cute-cute saya masih bercuti. Kat umah berperang dengan kainbaju&masak2..  Entry Disney On Ice masih lagi dalam hanphone nanti saya masukkan sikit2 ye. Kali ke dua ke Penang dapatla kami pusing2 lebih sikit.. mmm..Nanti saya buat entry part by part sampai korang penat nak baca ye. Saya dulukan entry yang memang ada dalam deraf ne ye..



Singapore ye.. Wah mama pun masa kecik2 takde pun dapat mcm ne..


Oh ini rupanya. 
Amana menang Disney Junior Asia- Princess Dress Up
 

Tak sabarnye mama!!


Tengokla kawan2 mama.Malam ne mama nak baca untuk Amana..


Beg Pincess, Buku Princes- Perfect Match!

8 comments:

Unknown said...

wah rezeki tuk Amana...tahniah ye...beg ngan buku tu mmg perfect match (^__^)

AdaM Hawa said...

tahniah la amana.. cantik beg tu..

gadisBunga™ said...

wah, menang hadiah dari disney tuh. kelas!!!

*

soalan awak saya dah jawab di entry terbaru. :D

Afasz said...

wah seronok nye dia.

Unknown said...

wah amana !kecik2 dah gelemerr.oh dah balik ye ! dah jemur ke kain tuh ilaa!! 3 mesin kan??hahahhaha

Mama Zharfan said...

congrats amana!!

emarieys said...

budak perempuan memang suka princess...

SURIA AMANDA said...

gegurl mmg suka princess kan?