ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, March 29, 2012

Peraduan Ibuku Inspirasiku- Jacob: Alhamdulilah saya dah tahu saya menang apa


Saya dapat call masa rehat tadi. Masa tadi saya kat kedai tengah beli air& roti untuk lunch.
 Ada no yang pelik. Saya angkat tapi keliling memang hingar bingar. Nama pun kat kedai.
Chinese guy call. Terus je cakap dari Jacob.
Saya joint dua event Jacob of coursela saya confusekan?
Dia call untuk Hi-Tea atau dia call untuk Peraduan Jacob-Ibuku Inspirasiku?

Puan, nak amik hadiah hari nie pun boleh.
 Tapi bawak copy IC

Masa tue kat kedai dah saya menjerit sorang-sorang haha.
Tapi sempat lagi tanya "U tak tipukan?"

Dia minta saya salin alamat untuk amik hadiah
Tapi saya kat kedai camana nak salin alamat
Dia kata dia akan msg.

Wahhh..Nak tunggu msg pun rasa macam 1000 tahun jer
Tak sampai setengah jam dapat msg
Harap-harap msg tue tak tipulakan?

Tapi saya nak tunggu official announcement dalam FB baru saya letak kat belog ye

Alhamdulilah mesti nie doa mak
Lambatnye nak tunggu mak balik & kongsi citer gembira nie dengan mak

Abaikan keterujaan saya ye..
Saya kan baru pestime menang macam nie
 pun dah suka giler
Inikan pulak menang sesuatau yang worth more 1K


ALHAMDULILAH ATAS BERITA GEMBIRA INI
SEMOGA MURAHLA REZEKI KAMI ANAK BERANAK

11 comments:

dear anies said...

tahniah kak!

dear anies said...

tahniah kak!

dear anies said...

tahniah kak!

Wan Amira said...

Alhamdulillah.. tahniah Ila.. happy for u too

mama aini said...

Tahniah BMAA..inilah hasil dr rajin menyertai peraduan..memang berbaloi..

umiawadah said...

betulkan..kalu dah rezeki tu milik kita,Allah akan beri juga..tahniah ye..memang awak bertuahlah...

intanloveamir said...

tahniah kak!

Unknown said...

tahniah... rajin usaha dapatlah rezeki...

Lily@MamaZaraZareef said...

Congrats ye..dgr kata dpt ipad..bestnye..:-)

Cutemama1702 said...

TAHNIAH.... Best nyer... bile la kt pulak nk menang hehehe

Wonderful Life with Mary Kay said...

Taniah, tahniah!! Ila, bila nak msg no acc kat Liza ni? Nak bank in duit CD..... huhu..