ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 4, 2012

Mama kaki contest, anak jadi mangsa :)

Balik dari sekolah. Dengan muka sedih & bersalah yang amat

Mama, Amana nak mintak maaf sangat-sangat
(sambil buat muka mencebik-cebik ala2 nak nangis)
Kenapa?
Amana tak sengaja
Yela apa yang tak sengajanya?
Amana terlupa
Apa yang lupa pulak?
Amana terbuang kotak susu Dutch Lady. Kan mama nak masuk contest huruf tue?
Haha. takpe-takpe dah cukup huruf tue.Mama dah hantar pun
( geli hati mama nie Amana oiii)



Mama, Amana nak cakap sikit
Cakap apa?
(tapi tangan asik mengisi borang contest)
Mama buat apa tue? Mama isi borang contest ke?
Aah. Kenapa? Nak cakap apa?
Oooo..Ok.Ok. Takpe mama isilah dulu.
Nanti mama habis isi borang, baru Amana cerita ye..
Mama, menang IPAD lagi ye. Untuk Amana  pulak bukan untuk Mama
(terus berlalu mencarik Arief untuk partner wrestling T__T )

Quote Of The Day:
Don't ever underestimate your child

13 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

wahhhhhhhh....amana yang memahami hehehe

AdaM Hawa said...

good girl la amana ni.. untung kak ila .. anak² yang memahami.. amana dan arief.. ;)

ieja amieja said...

tomel je amana tu dgn seragam skul dia..dah paham dah peel mama dia yg suka masuk contest tu..hihi

Zefa NorAsmara said...

Hahaha.. kelakar baca entry ni. Jaga2, amana dah tgu next ipad.. :D

aReLaN said...

bagus la amana ni.lenkali menang ipad untuk saya gak leh tak???hehehe

Mama Zharfan said...

hehhe senyum2 me baca entry ni :)

transformed housewife said...

hehehe. Knur pun sibuk suruh anak2 minum susu kotak tu sbb nak masuk peraduan. Sampaikan diaorg naik jemu.

rasp said...

sungguh sporting and understanding amana nie...
tergelak gak i baca citer nie :)

ADEEYA said...

Pandai Amana~ :D

Cik FaRiZaM said...

amana gaya mcm org dewasa...memahami mak nye :P

salam singgah :D

dr,
afasz.blogspot.com

Liza said...

Amana dh lali dgn mama yg kaki contest neh...

~aSHa~ said...

comeynye amana pose mcm tu

hidayah said...

Alahai.. tersentuh hati dgn kisah ni.. :)