ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 11, 2012

Teaser My 2nd Photobook from Groupon Voucer

Cun tak? Kepada En.Papa yang dok perli-perli saya simpan gambar-gambar dalam PC,pen drive,notebook;  sila amik maklum ye B dah belila voucer photobook tapi B busy takde masa nak buat. Dah lama dah beli... Macam laaaaaaaa papa tak tau B sibuk! Elehhhh...

Ok voucer nie saya beli dengan harga RM78 dari Groupon  . Expired date bulan Jun so dengan pantasnya saya buat sebelum saya terlupa & perap lagi.. Rugi wooo... Okla bila photobook nie  dah sampai saya buat entry untuk beberapa page dalam tue ye. Saya buat ne ada 40ms & saiznya 11x8.5 lanscape.. Takkan saya nak letak 40 muka surat kat belog nie ye tak? ekeke

Ok salam Jumaat untuk semua yang membaca..
Wish u all the best sebab esok hari Sabtu!
HAHA


Quote Of The Day:
Sesuatu itu mungkin nampak mahal kenyataannya ia mampu dimiliki :)

10 comments:

dear anies said...

cantik3

PCL said...

salam jumaat, singgah dan baca2 di sini.

ieja amieja said...

happy weekend!! ok la tu, cun apa..

Ibu Yusuf Maryam said...

Kak zefa baru ada 1 PB. Baru sampai 2 hari lepas.. :D

Wonderful Life with Mary Kay said...

xpernah dpt pun promotion photobook.. Slalu dpt promotion p Krabi la, mkn2 la.. huhu....

AdaM Hawa said...

cantik! cantik! cantik!

Mama Zharfan said...

mine pun ada vou yg hampir expired..nak kena pulun buat this weekend

Unknown said...

ilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! sebijik sejibun macam kite punye 1st photobook!! heehhee..cun

Mooniqueen said...

Teringin gak nak buat tp bab nak pilih pic tu yg pening...last2 expired je...huhu...

Hidayah said...

Malu nk tnya tapi nak tahu juga photobook ni apa sbnrnya ye?
:)