ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 7, 2012

TWO BEAUTIFUL WOMEN

Nothing can describe
How important they are
I love both of them
Every time
Every day
And pretty sure
They feel the same too

Mulanya Amana cuma nak makan durian
Tiba-tiba Amana dapat macam-macam dari nenek
Dapat baju, buku, Dunkin Donut
mmm
Nak cakap camana?
Cucu kesayanganla katakan

Mak sungguh sporting
Meneman saya beli barang-barang contest :)
Mulanya mak cakap "buat apa beli nie, Angah tak pakai pun"
Bila saya cakap nak masuk contest
Mak pun sibuk tolong mencari.. Bertuahnya..
Punya ibu yang sanggup meneman saya membeli barang contest
Berpusing-pusing dalam cerefour tue
Bersyukur dapat sokongan yang kuat dari mak
Walupun menangnya hanya sesekali ekeke

Balik dari Alamanda
Masa tunggu lif nak naik ke rumah
Saya cakap dengan Amana
"Mama macam dengar suara adikla"
Rupanya memang betul. Habis je cakap Arief ada belakang kami.
En.Papa & Arief baru balik mandi kolam
Arief nampak je saya terus melalak
Protesla tue sebab tingalkan dia
Terus peluk saya dengan baju dia yang basah lencun. Penangan air kolam
Nanti kita dating dua orang pulak ye Arief..

Minggu nie saya dah plan nak buat apa utk weekend XOXO
 Baru hari Isnin dah plan nak buat apa utk weekend
Nak bawak anak-anak main kat taman di awal pagi
Insya Allah


Quote Of The Day:
Ibu; kau ratu hatiku!

8 comments:

.: iEyLa :. said...

Arief tinggal..pasni kne g dating berdua ngan arief plak la kak.. :)

norhidana said...

hehehe mak mana yg takmo gembirakan anak nyer kn...
untung amana

Azian Elias said...

mak dan anak, nenek dan cucu.. sama je..

AyuArjuna BiGoshh said...

serupalah muka amana ngan mak ila :) ada iras2 gitu

ieja amieja said...

hehhe...serasi bersama..mak ngan anak dan cucu..

Mama Zharfan said...

priceless moments!

mama rifQy said...

wah..makin bersemangat ni nak bercontest ila..bagus ilaaa

Nida Mohd said...

mak ila sangat sporting..kesian arief kena tinggal ye..hehe