ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 11, 2012

Bila Kata-kata Semangat/ Nasihat Diberi Oleh Sifu Blogger : Eyriqazz @ Great Teacher Onizuka


Siapa agaknya yang tak kenal http://www.eyriqazz.com/ ek? 
Bukan citer Jepun yang glamer tuelah... Ini Sifu Blogger.
 Saya selalu jenguk blog GTO.
 Blog dia pun memang ada kat side bar (cer tengok).
 So senangla kalau nak tau update blog GTO. 

Saya pun penah join Segmen Tegur-Menegur GTO. 
Nak tau apa komen beliau pada belog saya
 yang pada masa itu cuma berusia lebih kurang setahun.
 Meh jenguk sini

Selepas tue saya join FB dia.
 Kekadang saya komen kat status GTO
lagi-lagi kalau dia update status tentang wanita, isteri & parenting. 
Saya kan mama! haha

Dan semalam saya  menerima nasihat beliau. 
Kalau dalam Segmen Tegur-Menegur GTO pun saya ikut kebanyakkan nasihatnya 
inikan pulak kata-kata semangat macam nie.




"THAT'S THE BEAUTY OF BLOGGING
U WILL NEVER KNOW WHAT AHEAD U
KEEP IT ON N ONE DAY
INSYA ALLAH IT WILL REWARDED ACCORDINGLY"


GTO nak tau tak saya nak  komen kat status GTO nie semalam 
nak bagitau yang  saya dah dapat dua advertorial post. 
Tapi malu.. Lagipun payment pun lum dapat.Haha


Quote Of The Day:
Blogging is the place where i find a positive person

11 comments:

Unknown said...

wawawaaa...ila pon dh beat macam GTO !! na pon suke bace blog GTO sbb parenting blog! I likeeeee

AJ said...

Alhamdulillah...rezeki..

yup,u will never know what ahead u..keep it on n keep the passion..

Kadang2 kegembiraan itu bukannya diukur dengan wang ringgit...

sahabat, kata-kata nasihat, bantuan ,etc menggembirakan hati dlm berblogging...

ciklaili said...

bukan senang nak dpt SP dari NN tapi bila dpt mmg bestlah. tahniah ye ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mama iqy- jauh lagi tue mam iqy

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

gto- betul.. dari belog mcm2 yg kita tahu, minda lebih terbuka sbb ramai kawan.. hati gembira sbb kemal kawan dari pelbagai background

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

cik laili. bkn dari nn

Mama Zharfan said...

blogging is my self-expression :)

Unknown said...

cayalah !!!!! semoga lebih bermotivasi !!!!

Sharinginfoz said...

saya tahu dunia berblogging ni pun from him

-bebelmakcik- said...

hehe, makan dalam nie mentor bagi nasihat. haha :)

insyallah sis, adek sis akan dengar petua nie sampai bila-bila..
thanks a lot,, ^_^

Zarul Umbrella said...

wah tahniah advetorial tu..rezeki...semuga dipermudahkan lagi dimasa masa akan datang