ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 9, 2012

Time Baik.. Time tak Baik?

Harap-harap hari nie semuanya setel. Malaslah nak pikir sekarang time lunchkan? Perkara yang saya nak buat bila saya stress atau sakit hati atau sakit kepala adalah anak-anak saya.  So meh kita tengok gambar nie supaya kita sama-sama happy melihat kasih sayang antara dua beradik nie. Semoga kekal hingga hujung nyawa kasih sayang mereka sebagaimana kasih sayang kami adik beradik.

Kadang-kadang IPAD merapatkan mereka,
kadang-kadang IPAD jadi punca envy
Yang buatkan En.Papa sakit ati :)
Yang buatkan saya cubit sorang sekali :)


Quote Of The Day:
Bergaduh tidak semestinya bermusuh



 

7 comments:

Mama Zharfan said...

dua2 comel :)

Unknown said...

biasa lah adik beradik klu x bergaduh mmg x sah.....kdg2 tgk keletah adik2 wat saya senyum sendiri....bertuah awak dpt tgk keletah anak2

shark said...

kihkihkih..cenggitu la adik beradik..kejap rapat kejap gadoo2 manje :)

AyuArjuna BiGoshh said...

alalalala akak yg lima ni siap berpuak-puak

Wonderful Life with Mary Kay said...

Comel je pantun kt bwh tu..
Apa yg stress tu Ila?
Cool down meh.....

~Beb~ said...

Comel je ayat bwh tuh. Bila la sy nk ada anak ni? ;)

~aSHa~ said...

kalo dah berebut tu yg kita hangin kan..