ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 9, 2012

Time Baik.. Time tak Baik?

Harap-harap hari nie semuanya setel. Malaslah nak pikir sekarang time lunchkan? Perkara yang saya nak buat bila saya stress atau sakit hati atau sakit kepala adalah anak-anak saya.  So meh kita tengok gambar nie supaya kita sama-sama happy melihat kasih sayang antara dua beradik nie. Semoga kekal hingga hujung nyawa kasih sayang mereka sebagaimana kasih sayang kami adik beradik.

Kadang-kadang IPAD merapatkan mereka,
kadang-kadang IPAD jadi punca envy
Yang buatkan En.Papa sakit ati :)
Yang buatkan saya cubit sorang sekali :)


Quote Of The Day:
Bergaduh tidak semestinya bermusuh



 

7 comments:

Mama Zharfan said...

dua2 comel :)

Tentang Kita said...

biasa lah adik beradik klu x bergaduh mmg x sah.....kdg2 tgk keletah adik2 wat saya senyum sendiri....bertuah awak dpt tgk keletah anak2

shark said...

kihkihkih..cenggitu la adik beradik..kejap rapat kejap gadoo2 manje :)

AyuArjuna BiGoshh said...

alalalala akak yg lima ni siap berpuak-puak

Liza said...

Comel je pantun kt bwh tu..
Apa yg stress tu Ila?
Cool down meh.....

Fabulous Me said...

Comel je ayat bwh tuh. Bila la sy nk ada anak ni? ;)

~aSHa~ said...

kalo dah berebut tu yg kita hangin kan..