ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 23, 2012

My 2nd Photobook T____T

 Cover depan--> raya aidilfitri tahun lepas. Umah mak saya. Arief buat taik mata je kejanya

 Keseronokan punya BFF sungguh jujur bercakap tanpa tapis2
"huh pantun ko langsung tak kena"

 Pantai mana ko pegi nie?
Aikkk nie pantai negeri ko la.Melaka!
(nasib dia belum sempat kutuk pantai tue buruk kalau tidak mesti dia menyesal..kiki)

 Lagi sekali jujur betul..
"haaa.. masa nie ko kurus lagi. tengok dagu runcing lagi. 
Nak tau ko kurus dagu ko runcing.
Maksudnya ko gemuk lepas bersalin Arieflakan?"
nasibla yang cakap tue BFF

Ko tengok Amana sayang papa dia. Tak sayang mama dia.. 
Gambar dengan ko Amana takde perasaan pun..

Ok dahla..dahla..
Tak jadi nak tunjuk semua gambar
Semua BFF-Linda bagi komen super jujur..
Malas nak layan
:(


Quote Of The Day
Gambar menjadi bukti pelbagai ceritera

10 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

smart la photobook :)

Chic Na said...

wahh bestnya ada photobook. comel je. :)

melin melinda said...

hahahaha....takpe..gemuk pun aku sayang jugak....hahahaha....nanti kita makan sama okay....

KhaiRin : anies said...

2-3 sy tgk pic kt langkawi tu...biao beno tu pic akk dolu2? ;-)

kujie said...

tak pernah terfikir nak buat mcm gini...cantiklah

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

kalau nak buat photobook... kat mana boleh buat yee...

norhidana said...

tingin gk lah bt photobook camtu... banyak sgt gambar aiyan yg comel2

tp mmg betul lah dulu2 mama amana nih kurus lah...

*akak pun ada bff mcmtu, tp sbb tulah yg jadikan kami bff...

AdaM Hawa said...

tersenyum sy baca entry ni.. komen dari BFF ila..

-bebelmakcik- said...

seriously, memang chomey laa photobook nie ! :)

syafisyifa' said...

besnya ada photobook tuuu