ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, May 17, 2012

Seronok bila dapat mencuba produk baru secra percuma

Semalam dapat bungkusan laju. Dah agak dah mesti Cosmoderm punya produk. Saya ada join contest FB. Nak kata contest pun takla sebab hadiah diberi kepada semua 38 orang yang buat sambungan slogan. Tak silap saya slogan macam nie..

Produk Cosmoderm sesuai dengan saya kerana....

Slogan saya memang lawak ye..  Siapa ketawa tak mo geng ekeke. 
 Disebabkan produk Cosmoderm nie produk yang halal so
slogan saya mestila ada kaitan dengan "halal"
Berkaitan dengan halal mestilah makanan
Dah makanan mestila perutkan?
So slogan yang tak kretif tapi lawak adalah :

kerana saya ingin muka saya menikmati produk yang halal sepertima perut saya menikmatinya

Muahahaha.. Slogan sengal betul..  Dah nagantukla katakan..

Yang besar tue pencuci muka
Yang kecik tue masker
Saya dah try masker tue.Best!
Sesuai utk yg ada masalah blackhead/whitheads.
Nanti saya bagi review tau. Lepas seminggu guna baru blh review
Barulah org percaya
Betul tak?


12 comments:

Mama Zharfan said...

me dpt cleanser ajer- hadiah conso ajer --contest yg mana wansteddy menang GP tu :p

yumielufya said...

kak Ila..memang kelakar giler slogan akak..yumie baca ketawa terbahak2..tapi yg pastinya slogan akk best dan lain dr yg lain..thniah ya mng..

[sutera kasih] said...

comelnya slogan awk hehe

tahniah2 !

Azlina said...

bestnya slogan tu... :)

Unknown said...

kalau free saya pun suka.. hhehehe

lyzaCR7 said...

Assalamualaikum...
hahaha..memang kelakar slogan tu.. :D

Salam kenal dari saya..singgah n follow :)

bicara mak dara said...

nice slogannn hehehe

Zarul Umbrella said...

untunglah dapat hadiah je

rina mazlan said...

kalau sesuai dengan muka ok la kan..

rina mazlan said...

kalau sesuai dengan muka ok la kan..

emarieys said...

hebat slogan tu...hehehe

mummyrinazone beauty said...

oklah slogan2.kalau slogan bleh wat org gelak mmg ok what?hehehe..pasnie bleh belajar buat slogan sengal mcm2..mesti menang.hahahaha