ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, May 10, 2012

Teaser My First Advertorial Entry

Sorry ye geng. Sejak dua menjak nie citer pendek je. Selalunya  balik umah mesti dapat karang entry panjang2. Tapi lately nie, semenjak dua tiga menjak nie, semenjak seminggu dua nie, sejak beberapa hari nie :) penatnye lain macam. Balik je mengantuk. Balik je mengantuk. Balik je mengantuk. Tgok FB pun curik-curik IPAD dari Amana. Tah hapa2 tah.. So sebab hari nie takde citer ..eh ada.. banyak tue haa.. dalam handphone tak canggih yang maha berjasa tue.. Tapi i letih..letih.. letih.. so mehla tayang gambar nie. Tunggu greenlight dari client je untuk publishkan. Tapi ada gak yang dah publish. Adakah mereka dah dapat greenlight? Apa-apalah i tunggu jer lah yekk.. Yang penting i pening sekarang..

ARIEFFFF, MEH PICIT KEPALA MAMA!
(dilog bila balik nanti)


Quote Of The Day:
Sesuatu yang disangka mudah tidak semestinya mudah

8 comments:

KhaiRin : anies said...

letih2 ni ada makna ka? hehehe

[sutera kasih] said...

ciannya penat hehe picit2 cpt

prince n princess mum said...

Nice event!

Liza said...

Event aper tu?

cheqna said...

even pe ni?besh je nmpok..=)

-bebelmakcik- said...

sis, banyaknya sejak menjak ??! hehe, nampak kat situ sis sangat laa busy kan.. jaga2 takot amana & arief touching plak dgn mama nie.. ^_^

hidayah said...

Ni la kehidupan seorang mama yg berkerjaya.. :)

MamaEma said...

eh..ada juga gambar ema yer..hehehe..nak copy boleh,.