ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, September 12, 2012

Bila dah lama tak menang.. Seri Dewi dan Keluarga Oktober 2012

Sekarang saya dah jemu nak beli magzine kecantikan. Dah banyak benar alat kosmetik yang tak digunakan. Kalau minyak wangi nak jugak hihi.. Ini pencuci mukala itula inilah.. wahhhh rosak muka i tau kalau tukar2 alat solek. So mari kita bertukar ke majalah "keisterian" hihi.. Magzine bulan Oktober Seri Dewi & Keluarga (SDK)  nielah yang En.Papa menang. BTW semua nie saya cilok dari Suzz sebab nama hubby dia pun naik :) Dia dah buat entry dulu.. Thanks Suzz ila dah cilok tau kiki

En.Papa menang "Pertandingan Hari Bapa 2012"
Eh sori ye i yang hantar form tue haha

No 16 tue En.Papa, no 17 tue hubby suzz

Inilah entry contest. Eh nampak benor berharap sebab saya simpan keratan nie haha.
Tapi hadiahnye tak taulah bila dapat.
Pa, nie hadiah untuk besday Papa bulan Oktober nie ye.

Pa, special tak hadiah besday nie? Sponser by Alain Delon & SDK tau!
Hadiah besday B mana?

Besday saya, En.Papa & Arief sama tau bulan Oktober
Amana je Julai . Okla adik no 3 mama cuba adjust Julai utk geng dengan Amana :)

Oh entry contest nie nak dua gambar aksi menarik ayah dan anak.
Nak skodeng gambar tue tak?

 Gambar nie memang special.
 Rasanya ada satu contest lain akan menyiarkan gambar nie..
Jeng je jeng contest apa kah itu.. Kalau confirm baru war2kan.
Ala contest kecik je..Janji ada hadiah yg jimatkan belanja okeylakan? muahah

Alolo muka En.Papa macam penyayang sangat.. Macam? kiki
Amana memang happy dia kan anak papa
Arief masa nie debab sangat. Rindunya Arief yang debab..


10 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

tahniah pada ila dan suami.... :)

Wanieys said...

tahniah...rezeki tu..alhamdulillah :)

norhidana said...

taniah2... pasni nk try2 gk lah msk contest2 gini... kire suke2....

amana rambut kenteng cam papa nyer ek... cumel

Mama Zharfan said...

congrats!! muka amana sebijik mcm muka papa rupanya heheh

zahira said...

Congrats! Save duit tak pyh beli hadiah dah kan? :)

Liza said...

Tahniah!!

Nazayiena said...

Tahniah pd Ila dan suami.

Mak Wardah said...

Tahniah tapi tak tahan tengok dua kenit tu...

ieja amieja said...

tahniah ila..
berbaloi jg kan rajin msk contest sana sini..lumayan jg hadiah tuh..

Deq's Qienz said...

wahhh samseng kg dusun menang adiahh ekk..terbaekk tahniah sis n kluarga ya :)