ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, January 12, 2012

Bila artis pujaan zaman kecik2 tinggal komen kat blog saya T_____T

Saya ne bukanlah seorang yang taksub sangat dengar artis. Lagi-lagi bila dah meningkat usia ne rasanya tengok tv pun dah berkurang. Yelah balik je keja dah mengejar dapur.Anak-anak pulak mengadap citer cartoon. Habis masak, suap budak-budak makan, siapkan kelengkapan budak-budak pulak untuk esok, sedar-sedar dah terlelap atas katil. So bila agaknya saya nak tau citer artis-artis.Kekadang ada jugak tengok Melodi kat TV3. Dan sampai satu tahap saya tak kenal pun artis yang ada dalam liputan Melodi tue.
Adussss macam dah tua sangat kan?

Tapi saya masih ikuti perkembangan beberapa artis yang saya rasa worth it utk diambil tahu.
Antaranya seperti Dynas sebab Dynaz ne mamang aktif dengan parenting event. Lagipun saya pernah jumpa live masa parenting event. Siap amik gambar lagi dengan baju tidor ye sebab event tue konsepnya pyjama party. Boleh baca di sini.


Tinggikan Dynaz ne?


Lagi satu yang saya suka Wardina Safiyyah. Saya suka tranformasi dirinya. Dan saya lihat beliau sebagai figura artis yang boleh dijadikan contoh. Baik dari akademik, pembawakan diri sebagai ibu dan artis yang bersih.


 Meh jenguk website Wardina- Dari Hati Wardina Safiyyah
Opss saya pun fan FB Wardina jugak


Ok..ok dah melalut. kembali kepada tajuk entry. Siapa agaknya artis yang leave comment kat sini. Kalau dua contoh di atas tadi artis yang saya minat seiring dengan peningkatan usia tapi artis yang leave comment ne adalah artis yang saya minat masa saya masih hingusan dulu.LOL


Entry pertama saya letakkan video klip beliau disini.






Entry Kedua -Petikan dari Ustaz Azhar Idruz tentang pemilihan suami/isteri



Entry Ketiga- tentang MasterChef pandangan darii sudut anak kecil


 kenal tak?
Ramalanku Benar Belaka, Bukalah Hatimu

kenal tak?Ini header blog beliau

T________T
Erkk..Anak dia dah besar.Agaknya berapa beza usia saya dgn dia ek?


33 comments:

gadisBunga™ said...

pujaan hati zaman sekolah dulu tu! dia ada belog rupanya??

AyuArjuna BiGoshh said...

phewittttt heheheh

Woofer Storm said...

untunglah..hehee

#maknanya blog ni memang power sis^^

jeBateja said...

Wahh...untung nya..ada artis komen....tapi bagi den...dapat kawan2 komen pun dah syukur sangat.....terasa dekat di hati...ahakz

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

urmmmm dynas tue mmg tinggi ekk
ai pow jarang minat retis dah...rasa dulu ya la kot ngeee

umiawadah said...

mesti teruja..he hehe

Unknown said...

cantek dynaz ni kan..umi pun suke dia...mmg btul2 tinggi dia tu hehehe...

Zarul Umbrella said...

wah Wardina pun ada blog yer..terima kasih lagi sekali sebab sekali lagi muka saya terpampang kat sini..awak mmg best lah..walaupun saya bukanlah artis sgt lagi pun hehehe

Zarul Umbrella said...

ooops lupa nak cakap anak saya baru 15thn

intan_blur said...

eh..lain dah muka dia..lagi smart la..hehhehehe..
wahhhh bestnye..mula la nak terjah kat blog dia..
tq beb ;) pujuaan jg

Mak Jem said...

ramalan ku benar belaka...itu lagu tiap2 petang aku nyanyi kat padang sekolah sambil berangan konon2 putus cinta padahal pakwe pun takde masa tu...kah kah kah..

Sarah Mnasir said...

wah , blog akak pemes.. jeles.. rmai artis da blog..

Ezna Khalili said...

oh zarul umbrella....zarul ni pernah balas komen saya kat blog redmummy. Rajin dier!!

mama aini said...

wah zarul tu kawan baby(MA&A) !!..bestnya ada kawan artis..he2x..

Syazana Zainn said...

hye kak :)
thanks drop komen kat entry schaze :)
btw, schaze tak penah dgr lagu kumpulan umbrella tu pun. :p
mebi zaman tu schaze belum ade lg kot..ekeke

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

gadis bunga . apa lagi terjah le belog dia

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

woofer-takla folower pun baru 300 je.. lum boleh jadi redmummy kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

jabateja- ok hari2 saya masuk blog awak ye

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

lady-mmg tinggi. dah tua2 ne bukan semua artis saya suka..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ummi arisa-teruja sbb masa kecik minat dia kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sweet umi-ila mula suka dynaz sejak dia ada anak..kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

zarul- hehe.. kalau macam tue beza kita mungkin hampir 10 tahun..kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

intan-lagi hensemkan??

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mama caca- ko mmg suka berangan!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ara- takla.. foloweer pun sikit je

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ezz-aah rajin dia berbelog hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mama aini-kawan tue bukanla..kenal kat belog je haha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

schaze: larrrrrrrrrr tak penah dengar ke?? cuba dengar lagu2 dia sedap semuanya

Aya Ariel said...

takde ke link ke blog zarul?

p/s: sy pon minat muka baby face zarul tu..hik hik

fieda said...

da blog jugak rupanya..lagu ni zaman saya sklh rendah kot..mmg lagu dia top kan dulu..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

aya- ada kat entry ne

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

fieda-dulu mmg top skarang dia jadi kabin crew

jual kosmetik korea said...

rame ya blognya

mampir ya kalau ada waktu

http://jualtassepatumurah.blogspot.com/
http://auto2000astra.blogspot.com/
http://jualsoftlenskoreamurah.blogspot.com/

thank you