ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, January 15, 2012

Mami & Baby Januari 2012 - Tulisan saya ada dalam ruangan Istimewa Bulan Ini



Saya ada cerita di sini tentang sebuah parenting magzine call saya untuk dapatkan ulasan tentang tajuk yang mereka berikan. Officially dah keluar di  Mami&Baby keluaran Januari 2012 & terpilih bolehla cakap.  Ruangan ini adalah ruangan baru iaitu ruangan Istimewa Bulan Ini. Boleh tengok pada muka surat 133


 Sebenarnya banyak lagi pendapat saya nak beri tapi saya tak dimaklumkan berapa patah perkataan jadi saya cuma boleh berikan pendapat saya dalam ruangan yang terhad. Itu pun saya cut banyak tau. Saya rasa dah habis cut ne rupanya tulisan saya paling banyak compare to other parent. Ngeh ngeh nampak sangat i over kiki..

p/s: Oh saya tak dapat token apa-apa pun. Cuma saya gembira bila tulisan saya keluar.
Ini bukan kali pertama tau tulisan saya keluar dalam parenting magzine.
Ini adalah kali ke 6 dalam Mami&Baby. Hanya sekali dalam PA&MA(baru hantar sekali pun)
Kalau nak baca yang lain boleh tengok sini
Bestkan kalau dapat jadi writer dalam parenting magzine? BERANGAN LAGI!!

17 comments:

NzA said...

TahniAH.....boleh simpan jadikan kenangan tu ila......

Syahirah Suhaili said...

wah..retis mama amana and arief nie tau..kihkih..

fAtrinA said...

Wahhh best tu :)

Jom join giveaway sy :)

jeBateja said...

Ewahhhh...kalau den...den pun bangga ooooo...hebat oooo...taniah...ahakz

Mama Zharfan said...

bagus tu boleh asas ur writing skills :)

Nur-nba said...

Tahniah. Kena simpan majalah tu buat kenangan.

Salmi said...

Pendapat yang cukup bernas.. Tahniah! Tidak semua berpeluang macam tu..

Nur Sakinah Ahmad said...

paling panjang! byk idea mama amana nih :)

msredcheesecake said...

Congrats yea.... Best la dapat share our point of view dgn ramai readers....

AdaM Hawa said...

sonoknya.. leh simpan majalah ni.. kenangan..

Unknown said...

tahniah..
memang ada bakat dalam penulisan..
uyun doakan semoga impian jadi writer tue tercapai.. AMIN..

Unknown said...

tahniah tak sangka dah masuk magazine (^_^)...pasni leh la umi cr magazine ni hehehehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

congrats pandai mengarang buat ayat!

mama aini said...

Tahniah !! pandainya menulis..

eija_sweetmama said...

Tahniah..
mmg berbakat la dlm penulisan kalau dh 7 kali hasil penulisan keluar dlm magazine..

Wonderful Life with Mary Kay said...

tahniah ila..Paling special sbb paling panjang = [aling berbakat dlm penulisan tuh..

Mek Rose said...

tahniah..comel2 ur kids:-)