ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, January 10, 2012

Won BodyShop- Body Butter Duo Vanilla from MWW

Bekas yang cantik
First time dapat hadiah dengan bekas cantik macam ne.


Saya lum penah guna cocobutter ne. Dari saya tak guna saya nak letgo dengan harga jauh lebih murah.
Sila jenguk onlineshop littlemummydaddy

Saya dah lama tak join contest magzine. Satu masa tak mengizinkan. Penah saya beli tapi sampai tarikh akhir tak hantar-hantar. Dua saya alami masalah untuk amik hadiah. En.Papa selalu sibuk + saya tak pandai nak bawak keta sekitar KL. Kiki..Rugi je IC tengah no 14..haha. Tadi saya cuba tanya kalau pos berapa. Tau berapa? RM20! Mak ai kalau pos laju takkan smapai RM20 betul tak??saya rasa ini sisa-sisa contest yang saya join sebab saya rasa dah berbulan saya tak beli MWW ne.

Oh hadiah ne saya amik kat Menara Citybank TMTouce.kalau kat situ insyaAllah barang-barang uolls selamat & takada tangan panjang yang akan amik. From my experiance yang dah beberapa kali amik hadiah kat situ..

p/s: Kemenangan 1 utk 2012.Alhamdulilah

16 comments:

GourgeousEnterprise said...

Waa... Bestnye.. Tahniah akk... :) bekas dye.. Sgt2 lawa... Yuni suke brg2 bodyshop..

Red Giant said...

oo.. ini hadiahnya yer.. tahniah..

maya amir said...

Saya pn x pnh try cocoa butter ni..bestnye dpt hadiah ni:)

dear anies said...

xnk share ke? hehehehe

intan_blur said...

wah..wahh..wahhhhhhhh..bestnye dpt hadiah..bodyshop lagi..congrats yee.. ;)

Mama Zharfan said...

beshnya hadiah tu :) biasanya senang jer nak laku kalau u jual murah2 hehhehe

Nur Sakinah Ahmad said...

murah rezki ila...

Unknown said...

alhamdulillah rezeki awal tahun 2012... (^_^)

Ardini Humaira said...

whoaa bestnye body shop! dni duk pakai lipbalm dia je :D

mama aini said...

Tahniah !!..mama cuma pakai lipstik body shop je..he2x..sesuai dgn bibir mama & tahan lama !!..

ju said...

Wow...
lama da x baca MWW
dulu siap langgan :)

Nia said...

tahniah :)
yg paling best mesti masa nak bukak kotak tu kan..isyk..excited! hehe

msredcheesecake said...

Best la dapat hadiah.... Congrats yea....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nurul-hehe..joinla contest jugak dik

eija_sweetmama said...

alhamdullillah..tahniah..

hehe..eija br skrg nak start merajinkan diri joint contest magazine :)

Ezna Khalili said...

tahniah Ila!