ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, January 31, 2012

AJL 26, HANTU MAK LIMAH , HAFIZ AF, JOHAN RAJA LAWAK

Menonton AJL 26 bersama En.Papa & anak-anak memang bikin mood serius lari
Akhirnya menonton AJL macam menonton Maharaja Lawak
baik En.Papa & Amana ada je yang buatkan rumah ne macam nak retak


Hish!! Rambut orang ne macam Hantu Mak Limah! Sapa ne mama?
Awie..
Awie? Eh mama tapi muka orang ne macam orang yang lari pakai seliper dekat tangan 
dalam Hantu Mak Limah Balik Umahla mama..

########################################################################

Amana, cepat ada Johan "Nano,Nano,Nano..."

Amana, cuba duduk tepi tv!!
(Amana dengan pantas dengan naik basikal terus posing tepi tv)
Cepat!! Sebijik anak awak macam Hafiz!! Amik gambar..amik gambar..masuk blog awak
*sambil menjeling* yela-yela amikla ne..

 Kah..Kah..kah.. Sebiijik tak anak awak macam Hafiz??


 Eh ye ke mama  muka Amana macam Hafiz? Rambut je kot?


 Aahla mama, serupala muka Amana dengan Hafiz


 Mama, janganla panggil Amana ne Hafiz AF..
Johan Raja Lawak pun tak nak..
Panggila Amana ne Dora ke Mini Mouse 
*anak dengan bapak sama je suka merepek2*

22 comments:

kasihredha said...

a ah la ....sama sebijik mcm hafiz

transformed housewife said...

hehehe. lawakla Amana.

idasm said...

hahaha... lawak...
part awie tu pun lawak. part hafiz tu pun lawak...
tp betullah bukan rambut aje yg sama. muka pun cam ada iras2... hehehe...

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said...

hehehe.. Amana.. acik baca entry mama Amana.. acik dah tergelak.. cerdik Amana..

ummiarissa said...

lucu ler...bukan amana sorang je tau,anak cik ida si anis pun ada juga irasnya tau...tapi tang rambut je..he he he

Mama Zharfan said...

LOL rambut memang sama :)

yana-feehily said...

bestnya dah ada anak...

My Life's Journey said...

a a aaaaaaaaaaaaa la sama la .. cute anak mama ni .. mcm mama nya jugak :)

Cik FaRiZaM said...

samala rambut amana tu....

btw, nice blog, salam perkenalan, follow ur blog, follow i balik k

AyuArjuna BiGoshh said...

cam sedara ngan hafizlah amana, hahahaha

Zarul said...

so maknyer ..layankan ajer..siapa lagi nk layan kalau tk maknyer

xamthone plus said...

hahaha.... benr banget muka hafiz macam muka anak mbak.. hihi...ade kaka kali ya

My Life's Journey said...

Mat pagi mama ..umi datang jenguk ni ..chak! Gah buat pe tu? Dah sarapan?

Cikpuan rara said...

hmmm sama lah amana.hehehe

...sWeeT uMi... said...

btul la...tang rambut tu mmg sama ngan hafiz ekekekkee...

So Shy Lady said...

salam baby

sib baik smpat snap, bleh jd knangn nih he..he..

KaK LimAh Si SupiR said...

ahahha..mcm hafiz kik3 :P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

a'aaa..memang sejibik...

madammondoq said...

yerlah.. amana macam nano nano.. hehe..

mama aini said...

ehem rambut sebijik mcm hafiz..tapi amana lbh comil dr hafiz tu..he2x..

Wansteddy Tales said...

mood wan ke laut haritu. hubby tgk tennis. xpenah2 dia tgk tennis ada ka patut hari pntg mcm ajl tu dia blh layan sport! geram3... xhabis2 lg geram ni hahha

MaYa MustWany said...

aah la sama..hihihi