ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, January 1, 2012

SANTAI PA&MA 2012.. Kalaulah dapat join...

Kalau yang ada beli magzine PA&MA Januari 2012 mesti ada nampak advertise untuk Santai PA&MA di ms 11 (takde type pun no 11, saya kira sendiri kiki) . Gambar yang ramai-ramai tue gambar untuk Santai PA&MA 2011 yang saya join... Boleh refer entry saya kat sini 

Review saya untuk event ini adalah BEST!! Sebabnya event ne mmg well organize. Thumbs up untuk team PA&MA. Cuma tahun lepas dibuat di Penang. Jauh dari KL & saya sepatutnya bermalam sebelum event bermula barulah tak penat sangat. Saya bertolak pada hari  event ini bermula so sedikit penat. Anak-anak pun meragam bila dah lama duduk dalam kereta. Almost  5/6 jam. Tapi semua aktiviti memang best .. Tak silap saya bayaran untuk tahun lepas RM250. Sebabnya tahun lepas disediakan bilik untuk bermalam. Tapi percayalah tak rugi uolls join sebab setiap family yang join akan dapat hadiah!! Penuh bonet keta uolls!! Nak diikutkan macam PA&MA ne tak dapat untung pun. Sebab fee yang dikenakan cuma RM250 itu adalah untuk bayaran bilik & hadiah-hadiah yang kita akan dapat. Event ne memang bertujuan untuk menghargai pembaca setia PA&MA.. So joinla tauuuuuuu...


Seronoknye main air.. Event dulu indoor sebab cuaca panas terik. Aduhai mesti best event tahun ne.


Untuk tahun ini yuran yang dikenakan cuma RM150!!  T_____________T. Murahnyeeeeeee untuk keriangan makbudak&bapak budak + 2 budak-budak. . Tempat pun dekat je dengan KL kat Gold Cost Morib Resort, Banting. Tak pernah lagi saya & En.papa jejak sini tau.. Eh ne mcm pantai yang saya pernah hilang masa kecik-kecik dulu...mak selalu ckap saya hilang kat pantai morib ekeke.. dari gambar ne macam taman tema air je.. Bestnye..Kalaulah dapat join.. Tapi saya baru saja balik dari event Disney Junior minggu yang sama event Santai PA&MA ne berlangsung. Kalau boleh saya nak joint tiap-tiap tahun tau..

Santai PA&MA pada tahun ne jatuh pada 17 Mac 2012. Cuma 50 keluarga je tau. Dulu masa saya nak join dah penuh tapi team PA&MA offer masukkan dalam waiting list..Nasibla saya dapat join walau mulanya dalam senarai menunggu

p/s : Saya memang syorkan kawan-kawan joint event Santai  PA&MA ne..

8 comments:

Mama Zharfan said...

teringin nak join...

dear anies said...

murah nyer!
slmt berjimba!
slmt thn br jg!

Wan Amira said...

macam menarik je nak pergi, dah la dekat2 dengan my birthday.. cume risau kot kot boss tak kasik cuti

madammondoq said...

eh.. boleh lagi tak nak join??

mama aini said...

salam tahun baru 2012 ..bestnya dpt join event PA&MA ni..morib ni dekat dgn juga dgn rumah mama..mama pernah ke gold coast morib resort ni..he2x..cantik juga kan?..

maya amir said...

dulu rajin beli pa & ma nih..bestnye, mcm2 event ye derang organize..pantai morib pun saya tak penah gi..menarik nih:)

Nurulbadiah Lai said...

kalaulah sy ade anak kan kaka..dah lama join hehehe..

btw kakak sayang..nurul ade update shawl yg baru dekat blog..take a look ya..:)

Qaseh Suhaida said...

masa baca PA&MA tgk part terus minat nak join pastu call tp sedih dah penuh tp nama dlm waiting list. harap2 sgt dapt sbb 17mac tu my hubby birthday.