ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, January 14, 2012

Wardina Safiyyah Website : Dari Hati Wardina Safiyyah



Cantikkan header blog Wardina?
Wardina ne cantik sangat berhijabkan?
Dulu saya selalu tengok cerita Spanar Jaya. Masa tue Wardina tak pakai tudung.
Comel jugak tapi molek lagikan bila bertudung.

Dan kalau tak silap saya Wardina adalah
model shampoo  rambut pertama di Malaysia yang memakai tudung.
Rasanya iklan shampoo sunsilk.

Teringin nak jumpa life & dengar celotehnya macam kat Spanar Jaya
MHI manalah sempat tengok sebab kerja


Comelnye
Sejuk mata memandangkan?

24 comments:

kasihredha said...

cantik sangat dia kan...suka :)

Zarul said...

bagai bidadari...hehehe

Mama Zharfan said...

dia sgt cantik..and role model bab2 bertudung, petah, bijak :)

Ummi Dania Yasmine said...

cantik, sangat cantik ditambah ilmu di dada :-). Memang suka Wardina.

Nini D.. said...

btol....
lain sgt rupa Wardina lepas dapat 'hidayah' dariNYA

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kasih- cantik sangat.. sopan pulak tueeeee

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

zarul- memang pun!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mz- harap2 amana boleh jadi mcm dia nanti

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ez- moga anak2 kita jadi mcm dia.. kalau lboleh lebih lagi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nini-dia nampak lebih bahagia

aRa ❤ aFiq™ said...

tingat dluw tgk wardina kt spanar jaya.. hehe

AyuArjuna BiGoshh said...

cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Woofer Storm said...

cntik.tapi cian bila tahu uma dia dirompak..

follow sini^^

Zefa NorAsmara said...

Cantik dan punya pengaruh utk mengajak ke arah kebaikan.. :D

Zarul said...

celebrity yg patut dicontohi

fieda said...

saya mmg kagum dgn wardina..

intan_blur said...

dia sgt cantik..;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ara- sama la dgn akak.peminat spanar jaya

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

k.ayu- mmg sangat-sangat

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wofer-dugaan utk dia & family

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

zefa- betul!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

zarul-sbb tue ila suka dia

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

fieda-samalah kita

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

intan- cantik, sopan, bijak....